Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes voor juli 2008

23-2-2008 7:46:29
Hallo bruidjes, dat is ook weer even geleden. Zaterdag ben ik, samen met mijn ma en beste vriendin, mijn bruidsjurk gaan kiezen. Het is schitterend!!!! Voelde mij net een prinses! (lach) Ik heb soms wel moeite om het te verzwijgen, maar ik hou het nog vol en dat zal ik zeker blijven doen. Nu vragen de mensen er natuurlijk altijd naar, maar binnen een paar weken praten ze over andere dingen die we nog moeten uitvoeren.
Volgende maand gaan we de menu samenstellen met mijn ouders en mijn schoonouders. Wij doen alles zowat rustig aan, maar wel in orde. Het moet een mooie dag worden.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.
Wendy
05/07/2008

Wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 929

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik23-2-2008 8:16:19

Hey Wendy

Wij trouwen dezelfde dag :-)
Intussen heb ik mijn jurk ook al gekozen en zoals je zegt; het blijft moeilijk om het te verzwijgen :)

Wij gingen op 14 februari onze menu al samenstellen, onze uitnodigingen zijn op komst en de trouwringen liggen hier ook al! Super hoor :D

Ik wens je nog veel voorbereidingsgenot!
Veel groetjes
Kim
05 07 08

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik23-2-2008 8:16:33

Hey Wendy

Wij trouwen dezelfde dag :-)
Intussen heb ik mijn jurk ook al gekozen en zoals je zegt; het blijft moeilijk om het te verzwijgen :)

Wij gingen op 14 februari onze menu al samenstellen, onze uitnodigingen zijn op komst en de trouwringen liggen hier ook al! Super hoor :D

Ik wens je nog veel voorbereidingsgenot!
Veel groetjes
Kim
05 07 08

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik23-2-2008 11:06:49

Hey wendy,voor ons 18/7 D-Day, hebben nog heel wa voor de boeg als ik hier zo hoor.
Mijn kleedje is vorige week besteld,kan pas in juni terug gaan passen,én da lijkt zooooo lang !!!
grtz sarah

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik23-2-2008 14:32:26

Dag Sara, mijn kleedje zal klaar zijn rond 15 mei. De man van de bruidswinkel ging mij dan terug contacteren om mijn jurk te komen passen. Spannend!!!!!!!!! Mijn jurk kiezen was voor mij het emotioneelste tot nu toe. Ik heb niet geweend, ofzo, maar gewoon ... ik heb geen maten als een topmodel, dus dacht ik dat het voor mij wat moeilijk zou worden. Mijn schoonouders zeiden dat ik eens moest vermageren voor ik een mooie bruidjurk zou vinden.
Pech voor hen, want ik heb mijn bruidjurk zonder te vermageren!!!!
Groetjes,
Wendy
05/07/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik23-2-2008 15:25:33

Hey, ik vond da ook het emotioneelste tot nu toe,het was echt zo een gevoel van,dit is het ,nu gaat het gebeuren.
Ik vind het wel wat respectloos van je schoonouders om zoiets te zeggen,Wat zijn de ideale maten dan voor een bruid,iedere bruid is mooi, ongeacht haar maat!!
Alleen al omdat je straalt die dag
Grtz sarah

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik24-2-2008 21:55:01

Hey!

Wij trouwen ook op 5 juli dit jaar!
Vond het ook een spannend en zalig moment om het kleedje te kiezen. Denk er constant aan hoe het er nu weer uitziet... En kijk er natuurlijk al naar uit tegen dat ik het weer eens mag passen.. Ik ben ook benieuwd naar jouw kleedje...
Nog veel succes!

Lieselot

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...