Terug naar overzicht
Hey WendyWij trouwen dezelfde dag :-)Intussen heb ik mijn jurk ook al gekozen en zoals je zegt; het blijft moeilijk om het te verzwijgen :)Wij gingen op 14 februari onze menu al samenstellen, onze uitnodigingen zijn op komst en de trouwringen liggen hier ook al! Super hoor :D Ik wens je nog veel voorbereidingsgenot! Veel groetjesKim 05 07 08
Hey wendy,voor ons 18/7 D-Day, hebben nog heel wa voor de boeg als ik hier zo hoor.Mijn kleedje is vorige week besteld,kan pas in juni terug gaan passen,én da lijkt zooooo lang !!!grtz sarah
Dag Sara, mijn kleedje zal klaar zijn rond 15 mei. De man van de bruidswinkel ging mij dan terug contacteren om mijn jurk te komen passen. Spannend!!!!!!!!! Mijn jurk kiezen was voor mij het emotioneelste tot nu toe. Ik heb niet geweend, ofzo, maar gewoon ... ik heb geen maten als een topmodel, dus dacht ik dat het voor mij wat moeilijk zou worden. Mijn schoonouders zeiden dat ik eens moest vermageren voor ik een mooie bruidjurk zou vinden.Pech voor hen, want ik heb mijn bruidjurk zonder te vermageren!!!!Groetjes,Wendy05/07/2008
Hey, ik vond da ook het emotioneelste tot nu toe,het was echt zo een gevoel van,dit is het ,nu gaat het gebeuren.Ik vind het wel wat respectloos van je schoonouders om zoiets te zeggen,Wat zijn de ideale maten dan voor een bruid,iedere bruid is mooi, ongeacht haar maat!!Alleen al omdat je straalt die dag Grtz sarah
Hey!Wij trouwen ook op 5 juli dit jaar!Vond het ook een spannend en zalig moment om het kleedje te kiezen. Denk er constant aan hoe het er nu weer uitziet... En kijk er natuurlijk al naar uit tegen dat ik het weer eens mag passen.. Ik ben ook benieuwd naar jouw kleedje...Nog veel succes!Lieselot