Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

er even tussenuit

23-2-2008 9:49:42
Hallo,

Aangezien wij naast ons huwelijk ook een zwangerschapsbehandeling gestart zijn, staat er bij ons geen huwelijksreis op het programma.
We willen er echter toch eventjes tussenuit, maar dan goedkoop! Iemand leuke ideetjes?? Heb al gedacht aan de buurt van cap blanc-gris nez ...

Mercikes
Valentine

www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

valentine
27-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 426

Els

Meld misbruik23-2-2008 15:36:22

Hey!

Kijk eens tussen het aanbod van de bongobonnen... (vroeger was dit weekendesk. Of via last minute citytrips...

Heel veel succes met al jullie plannen, zowel de gezinsuitbreiding als de trouwplannen!

groetjes,
Els

P.S mooie site die jullie hebben gemaakt!

Ann

Meld misbruik23-2-2008 16:57:58

neem zeker eens een kijkje op hotelspecials.be staan zalige arrangementen op in het binnen en buitenland :d

grtz
Ann 06/09/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik23-2-2008 18:34:13

Als je een weekendje weg wilt (en niet te ver) kan ik je absoluut Maastricht aanraden! We zijn er onlangs geweest en vond het echt tof. Supergezellige stad met veel toffe winkels en leuke restaurantjes. De tweede dag een bezoek gebracht aan Valkenburg (10min rijden) en ook dit was de moeite waard, heel pittoresk stadje met ontelbaar veel terrasjes (ook als het koud is, met dekentjes enzo) en grotten die je kan bezoeken. Als afsluiter zijn we dan een dagje gaan kuren in Thermae 2000, eveneens in Valkenburg. Sauna, stoombad, massages,... alles om een mens dus te doen ontspannen. In deze thermen kan je trouwens ook overnachten.
PS: jullie site bezocht, op 19september zullen wij met dezelfde saurer bus rond 'puffen'.
www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl
Groetjes

CHRISTA

Meld misbruik25-2-2008 19:36:35

Ook in Limburg: B&B Basil!
Kan je via weekendesk bestellen! Echt wel de moeite, zaaalig ontbijt, hele lieve mensen, prachtig huis, mooie tuin, ...

Groetjes,
Annemie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...