Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mini-ballonetjes in hartvorm

10-2-2005 14:39:26
Hallo! Wij trouwen op 10 september 2005 en aangezien ik in het onderwijs sta (en dus 2 maand vakantie heb!) ben ik van plan om onze uitnodigingen zelf te maken. Ik heb al een concreet idee in gedachten maar ik zou voor de afwerking kleine mini-ballonnetjes nodig hebben in hartvorm (om de verschillende lagen aan elkaar te houden). Weet iemand waar ik dergelijke balonnen ergens zou kunnen vinden?? Alvast bedankt!!

Ruth
10-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 551

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik10-2-2005 15:31:49

Hoi,
Bij AVA-Papierwaren hebben ze nu ( met Valentijn ) vele assortimenten van ballonnen en ook hartjes.
Ze hebben altijd wel ballonnen en veel keuze. Nog veel succes met je voorbereidingen. Groetjes CindyXXX

Carlo

Meld misbruik10-2-2005 17:05:37

Hey, Ruth,

Als onderwijscollega gaan wij iets ballonnetjes in hartvorm doen op Valentijn.

De oudervereniging heeft deze aangekocht en zal bij hen eens informeren waar zij deze gekocht hebben, prijs, ...

Groetjes,

DJ Funky

margriet
30-7-2005
 Meld misbruik11-2-2005 22:48:51

Deze kan je vinden in "balloons" winkel met enkel ballonnen, kijk maar eens op het net er zijn er meerdere!
Sta ook in het onderwijs en heb voor na de kerk ijtripoteur gehuurd, zo krijgen alle kids nadien een ijsje.
Misschien wel een leuk idee voor je!
Groetjes Margriet

An
22-7-2005
 Meld misbruik14-2-2005 15:11:56

In de grote winkelcentra vindt je wel meestal een HEMA winkel (zoals in ring-shopping Kuurne) nu op dit moment verkopen ze die ballonnetjes per 10 (voor valentijn, wel tijdelijk denk ik) en de prijs valt heel goed mee. Kijk maar eens uit!

Groetjes

An

Nele
2-9-2005
 Meld misbruik22-2-2005 17:52:35

Hallo Ruth!
Ik heb eigenlijk een vraagje voor jou. Ik trouw op vrijdag 2 september en zou normaal ook dan STARTEN in het onderwijs (jawel, dit is mijn laatste jaar...). Weet jij of de officiële verlofdagen voor het huwelijk (2 dagen) ook gelden voor iemand in het onderwijs? Want ik moet nog veel plannen!
O, en voor die hartjes is de AVA zeker een goed idee - ik ben er zelf al geweest en heb daar veel gevonden!
Nele

Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik23-2-2005 13:10:09

Dag Nele! Ik ben dat natuurlijk gaan navragen hoeveel dagen je in het onderwijs krijgt en verschiet niet... je krijgt GEEN ENKELE verlofdag, enkel als je op de vrijdag trouwt wel natuurlijk. Maar de meeste scholen zijn daar soepel in en geven je 1 of een halve dag vrij voor je huwelijk. Het rare eraan is dat de ouders van de trouwers dan wél meerdere dagen hebben (mijn mama krijgt 2 dagen, ook in het onderwijs en mijn pa ook, mijn vriend zelfs 4 dagen in de privé!) Er wordt geredeneerd dat we al voldoende vakantie hebben en dat we een verantwoordelijkheid hebben tov de leerlingen...
Groetjes, Ruth

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...