Terug naar overzicht
Hoi,Bij AVA-Papierwaren hebben ze nu ( met Valentijn ) vele assortimenten van ballonnen en ook hartjes.Ze hebben altijd wel ballonnen en veel keuze. Nog veel succes met je voorbereidingen. Groetjes CindyXXX
Hey, Ruth,Als onderwijscollega gaan wij iets ballonnetjes in hartvorm doen op Valentijn.De oudervereniging heeft deze aangekocht en zal bij hen eens informeren waar zij deze gekocht hebben, prijs, ...Groetjes,DJ Funky
Deze kan je vinden in "balloons" winkel met enkel ballonnen, kijk maar eens op het net er zijn er meerdere!Sta ook in het onderwijs en heb voor na de kerk ijtripoteur gehuurd, zo krijgen alle kids nadien een ijsje.Misschien wel een leuk idee voor je!Groetjes Margriet
In de grote winkelcentra vindt je wel meestal een HEMA winkel (zoals in ring-shopping Kuurne) nu op dit moment verkopen ze die ballonnetjes per 10 (voor valentijn, wel tijdelijk denk ik) en de prijs valt heel goed mee. Kijk maar eens uit!GroetjesAn
Hallo Ruth!Ik heb eigenlijk een vraagje voor jou. Ik trouw op vrijdag 2 september en zou normaal ook dan STARTEN in het onderwijs (jawel, dit is mijn laatste jaar...). Weet jij of de officiële verlofdagen voor het huwelijk (2 dagen) ook gelden voor iemand in het onderwijs? Want ik moet nog veel plannen!O, en voor die hartjes is de AVA zeker een goed idee - ik ben er zelf al geweest en heb daar veel gevonden!Nele
Dag Nele! Ik ben dat natuurlijk gaan navragen hoeveel dagen je in het onderwijs krijgt en verschiet niet... je krijgt GEEN ENKELE verlofdag, enkel als je op de vrijdag trouwt wel natuurlijk. Maar de meeste scholen zijn daar soepel in en geven je 1 of een halve dag vrij voor je huwelijk. Het rare eraan is dat de ouders van de trouwers dan wél meerdere dagen hebben (mijn mama krijgt 2 dagen, ook in het onderwijs en mijn pa ook, mijn vriend zelfs 4 dagen in de privé!) Er wordt geredeneerd dat we al voldoende vakantie hebben en dat we een verantwoordelijkheid hebben tov de leerlingen...Groetjes, Ruth