Terug naar overzicht
La sposa roeselare en Jonavan Roeselare zijn het meest gekend denk ik. Vomac Oostkamp mss ook, mr ben niet zeker. Welke merken ze hebben weet ik niet, daarvoor mss eens naar hun site gaan kijken.grtjs
wij hebben deze morgen de kledij gekocht voor mijn toekomstige man in de ijzer te ardooie.ik was een week of 2 geleden naar de modeschow geweest en had al mooie zaken gezien.het is geen klassiek pak geworden omdat wij graag meer sportiever wouden gaan.ik vind mijn schatje heel mooi met zijn kleren echt toppy!
HalloIn Kuurne is er een boetiek waar je zowel kostuums kan huren of kopen. Het noemt speciaalzaak Vanwijnsberghe.Succes
Jonavan in Roeselare heeft zeker het merk cossmo. Mijn toekomstige heeft ook een kostuum van cossmo gekocht, vandaar... We zijn bij Jonavan geweest, maar uiteindelijk heeft hij het dan bij Labaere in Zottegem gehaald (iets meer variatie voor cossmo!). Veel succes met de zoektocht!!Groetjes,Delphine06/06/08
delphine,tussen welke prijzen liggen de kostuums van Cossmogroetjes
Olivier,De kostuums van cossmo zijn niet echt goedkoop. Ik denk dat je moet rekenen op prijzen vanaf 700 euro afhankelijk van wat je wilt. Maar dat is dan wel: broek, vest, gilet en hemd...Groetjes,Delphine
delhpine, bedanktveel gekende merken zijn rond 700Als hemd er ook bijzit dan valt dat al bij al nog mee voor gekend kwalitatief merk
Informeer eens bij Cony (www.cony.be ) te Maria-Aalter. Zeer uitgebreide collectie, vriendelijke mensen. Suitemodeshow op 29 februari om 20 uur in Ten Dauwe te Maria-Aalter, met aansluitend opendeurdagen bij Cony de eropvolgende weekends. Veel suc6!