Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidegom west-vlaanderen

23-2-2008 13:30:33
Welke winkels vind je grote gamma aan bruidegomskledij in west-vlaanderen ?
En bijkomende vraag waar in west-vl vind men het merk Cossmo ?

olivier
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1529

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik23-2-2008 14:05:49

La sposa roeselare en Jonavan Roeselare zijn het meest gekend denk ik. Vomac Oostkamp mss ook, mr ben niet zeker. Welke merken ze hebben weet ik niet, daarvoor mss eens naar hun site gaan kijken.

grtjs

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik23-2-2008 14:12:46

wij hebben deze morgen de kledij gekocht voor mijn toekomstige man in de ijzer te ardooie.
ik was een week of 2 geleden naar de modeschow geweest en had al mooie zaken gezien.
het is geen klassiek pak geworden omdat wij graag meer sportiever wouden gaan.
ik vind mijn schatje heel mooi met zijn kleren echt toppy!

wendy
8-3-2008
 Meld misbruik23-2-2008 15:59:55

Hallo
In Kuurne is er een boetiek waar je zowel kostuums kan huren of kopen. Het noemt speciaalzaak Vanwijnsberghe.
Succes

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik23-2-2008 16:12:57

Jonavan in Roeselare heeft zeker het merk cossmo. Mijn toekomstige heeft ook een kostuum van cossmo gekocht, vandaar... We zijn bij Jonavan geweest, maar uiteindelijk heeft hij het dan bij Labaere in Zottegem gehaald (iets meer variatie voor cossmo!). Veel succes met de zoektocht!!

Groetjes,

Delphine
06/06/08

olivier
9-5-2009
 Meld misbruik24-2-2008 10:25:18

delphine,

tussen welke prijzen liggen de kostuums van Cossmo

groetjes

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik24-2-2008 10:55:26

Olivier,

De kostuums van cossmo zijn niet echt goedkoop. Ik denk dat je moet rekenen op prijzen vanaf 700 euro afhankelijk van wat je wilt. Maar dat is dan wel: broek, vest, gilet en hemd...

Groetjes,

Delphine

olivier
9-5-2009
 Meld misbruik24-2-2008 11:09:05

delhpine, bedankt
veel gekende merken zijn rond 700
Als hemd er ook bijzit dan valt dat al bij al nog mee voor gekend kwalitatief merk

Jan

Meld misbruik24-2-2008 12:12:56

Informeer eens bij Cony (www.cony.be ) te Maria-Aalter. Zeer uitgebreide collectie, vriendelijke mensen. Suitemodeshow op 29 februari om 20 uur in Ten Dauwe te Maria-Aalter, met aansluitend opendeurdagen bij Cony de eropvolgende weekends. Veel suc6!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info