Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloem voor in haar

23-2-2008 16:25:25
Hallo!

Aangezien ik over 2 maanden trouw moet ik beginnen kijken voor mijn kapsel. Ik zou zeer graag een grote bloem (roos) in mijn haar hebben. Het probleem is echter dat ik dit nergens kan vinden...
Iemand tips of een goed adres hiervoor?

Bedankt!

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1010

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik23-2-2008 16:37:39

hij hallo ik ben kapster en doe meestal de bruitjes behalven op mijn eige dag 23/08/2008 maar ik wer meestal met echte bloemen en als je echt niets vind ik heb hier grote rozen liggen voor in je haar je mag ze altijd lenen dus laat maar wat weten xxx

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik23-2-2008 16:38:20

sorry voor de schrijf fouten was te snel xxx

kim
26-4-2008
 Meld misbruik24-2-2008 12:08:40

Hallo,

Bedankt voor je rectie. Op internet kan ik echt nergens mooie rozen vinden, alleen op een site van US (echt zeer mooie rozen!), maar dan kost het me veel te veel om het tot hier te krijgen.
Zou ik eventueel een roos kunnen kopen van jou?

Groetjes
KIM

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...