Terug naar overzicht
Hallo,een openingsdans moet iets heel persoonlijk zijn natuurlijk, maar ik wij gaan normaal gesproken voor Hou me vast van Volumiavind het supermooie tekst en een leuk extraatje is dat we op dat liedje de eerste maal samen gedanst hebben. Op het personeelsfeest van mijn toenmalige werkgever trad Volumia op dus dat maakt het extra speciaal voor ons. misschien is het ook iets voor jullie?dikke knuffelVeronique
hallo,wij hebben you'll be in my heart van phill collinsgroetjesheidi
Hey,Als je op youtube.com "first wedding dance" intypt, krijg je meteen heel wat inspiratie voor een eventueel originele openingsdans met verrassingseffect. Wij gaan het waarschijnlijk klassiek houden, maar het was heel leuk om eens in te grasduinen!Groetjes,Tania
Amai, Tania, heb eens een paar filmpjes bekeken op You Tube met die zoekterm. Super!
De onze gaat "everybody hurts" worden, van REM. Niet direct ideaal qua tekst, maar het is gewoon onze favoriete slow. Mijn "toekomstige" is dj, ik ga overal met hem mee en telkens speelt hij deze slow en dan danst hij met me, dus we kunnen nog heel veel oefenen hé. Hij draait trouwens zelf op onze trouw ook !!!Groetjes