Terug naar overzicht
We zijn net getrouwd (2-2-2008) en hebben ons feest in Berkenhof in Bierbeek gedaan. En daar waren we supertevreden over.Vix
Hallo,Wij gaan trouwen in november 2008 en hebben gekozen voor Feestzaal Hof Ten Steen in Orsmaal (ligt tussen Tienen en St-Truiden en net buiten Vlaams-Brabant). Het voordeel daar is dat zij werken met 4 traiteurs, waaruit jezelf een keuze maakt. Dus er zal zeker wel iets bijzitten dat je aanspreekt. Ook hebben zij een vaste DJ, dus daar moet je zelf al niet meer naar op zoek gaan.Groetjes
Wij trouwen ook in 2009 in Vlaams-Brabant. In het Lindenhof ben ik al naar een trouwfeest geweest en dit was wel in orde! Heb daar nog goede dingen over gehoord. Naar Lassaut zijn we nog niet geweest, volgens mijn vriend is het daar geweldig duur. Heb jij daar een idee van, bijvoorbeeld in vergelijking met het Lindenhof?Karlien
Hoi Veerle,Wij zijn verleden jaar naar een trouwfeest geweest in het Lindenhof en dit was geweldig. In april moeten we er weer naar een trouwfeest en jaja, in oktober hebben we daar onze eigen trouwfeest. De mensen van de zaal (Kathy) zijn echt vriendelijk, de menu's die je kan kiezen (bufetten) zijn echt zalig en je kan ze nog steeds aanpassen. Wij hebben maar één zaal gezien en waren meteen zeker van ons stuk.Veel succes bij je keuzeGroetjes,Ann
Mijn broer zijn trouw was bij Salons Lassaut! Dit was echt verzorgd tot in de puntjes! Het eten is er schitterend.Je kiest wel héél uiteenlopende zalen dus ik denk dat die ook zouden kunnen verschillen van prijs.Wij trouwen in de zomer van 2009 en gaan alvast ook voor Lassaut!