Terug naar overzicht
Hey Katrien!Ik denk dat het nu al te laat is, aangezien je je jurk al besteld hebt :-)Maar als iedereen zei dat die andere jurk veel mooier was, zal het wel waar zijn (en jij vond die ook heel mooi, want je kon niet kiezen). Maak je niet te veel zorgen, je zal er vast en zeker prachtig uitzien!Groetjes, Karen13/9/2008
hoi!amai... dat moet écht niet gemakkelijk zijn...Maar als iedereen het zegt, zelfs je beste vriendin, dan moet het zo gewoon zijn! Vertrouw hen nu maar, het komt wel goed... over zoiets gaan ze écht niet liegen hoor! groetjes
Ja, ik heb tijdens al mijn passessies ook geleerd dat het goed is om te luisteren naar de mensen rond je. Wees gerust, je zal stralen!
hallo, Ik denk ook wel dat je op de rest kunt vertrouwen.Ikzelf had geen enkele jurk van nicky genomen vond het te duur.uiteindelijk na acht kleedjes te passen dacht ik ga toch dat kleed is aan doen van nicky.En dat is het dus ook geworden omdat iedereen ook zei van wauw!!!zoals bij u.dus zeker niet twijfelen.Denk dat ik u kleedje heb waar je tussen twijfelde.heb een hele speciale rug uitsnijding.In ieder geval zullen zeker stralen.
Dag Katrien,Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Uiteindelijk had ik ook 2 prachtige jurken die overbleven MAAR ze waren totaal verschillend! Uiteindelijk heb ik ook voor de jurk gekozen die het best bij mij paste en waarvan iedereen zei : Dat is hem gewoon! Ik ben er dus ook zeker van dat je de juiste keuze hebt gemaakt... veel succes nog !