Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen 12/09/2008 en ik heb mijn jurk al en juwelen. De zaal ligt ook al vast, kapster, visagist. De uitnodigingen zo goed als(ontwerp is klaar, heb ik zelf gedaan, alleen nog een proefdruk)ben met de bedankjes bezig. Heb al ringen gezien, maar misschien is dat wat vroeg. De catering wordt ook druk aan gewerkt. Heb ook al mijn sluier en tiara. En ben vooral overal gaan informeren zoals bloemist en bakker(trouwtaart). Dus we moeten nog een kostuum hebben voor manlief ;) en lingerie en schoenen dus ik denk dat wij ook al aardig op weg zijn.Groetjes!!!Kimberley 12/09/2008
Wij trouwen ook 12/09/08 !Staat al vast: DJ, fotograaf, feestzaal. Jurk heb ik ook al.Voor het buffet zijn we volop aan het kijken.Het gemeentehuis staat bijna vast. (geen kerkelijk huwelijk)Het ontwerp voor de uitnodigingen is zo goed als klaar, voor het papier en de enveloppen kijken we een dezer weekends.Voor de bedankjes hebben we al veel ideetjes, binnenkort gaan we nog eens kijken.Voor de juwelen gaat mijn vader kijken, mijn zus is 2 jaar geleden getrouwd en hij had haar prachtige juwelen cadeau gedaan!Wij zijn ook al goed op weg, op die manier hebben we ook veel minder stress rond al dat geregel.Groetjes,Delphine
Hé Miranda,Wij trouwen ook op 27/09/2008, maar blijkbaar staan wij nog niet zo ver. Wij hebben het volgende al geregeld: zaal, DJ, fotograaf, kerk en trouwkleed. Binnen 2 weken schieten we met de rest in gang.Ann27/09/2008