Terug naar overzicht
als kind heb ik ooit van die plastieken champagneglazen gevuld met snoep gekregen... dat was wel leuk eigenlijk, maar je kan zoveel geven, maak er vooral geen té dure kwestie van, een kinderhand is gauw gevuld, en het is de geste die telt!!
Ik zou ook niet te veel speciaals doen, een kind maak je nog het gelukkigst met snoepjes. Ik wou ook iets origineel, maar het worden nu toch wel snoepjes hoor, in zakjes met een strikje. De snoepjes zullen in een luchtballon zitten waaronder een mandje hangt.grtz,valerie
Hoi,Wij geven aan onze kindjes zo'n mega lolly die je momenteel in de o'cool winkels kunt kopen.Zeer leukGroetjesJulie (grote dag van ons is 14 mei 2005)
Wij trouwen op 28/5/05 en wij gaan onze kindjes ook snoep geven.We haddden gedacht aan een lolly in hartvorm. Voor diegenne die echt niet graag snoepen voorzien wij ook nog een paar pakjes met kleurpotloodjes.
Ik ben ook een tijd op zoek geweest naar een leuk geschenkje voor de kindjes. Mijn bruidskindjes mogen hun beer houden, maar aangezien ik kleuterleidster ben zullen er wel meerdere kindjes opdagen.Eerst dacht ik ook aan snoep (maar ik moet het goede voorbeeld geven) na wat zoeken vond ik op deze site http://www.badcuriosaroeselare.be/ ook wel enkele toffe ideetjes. (zie aanbod) het is eens wat anders dan snoep. Groetjes Isabel