Terug naar overzicht
Je moet eens gaan kijken in de Ikea. Daar hebben ze stoffen rozenblaadjes in diverse kleuren. Kheb ze vorige zaterdag nog gezien in de winkel in Hognoul (Luik).
hey!Ik denk dat de meeste die je zal vinden, in kunststof zullen zijn! Dus dan maakt de levertijd niet echt uit he...Zou ook eerder hiervoor kiezen, dan hoef je je geen zorgen te maken over de 'houdbaarheid'groetjes
hoi sofie,ik heb ook rozenblaadjes gehaald bij AvA en heb er besteld online bij oneweddingstop.nl die heb ik nog niet ontvangen maar verwacht ze deze week...ben benieuwd!! ook heb ik confetti in hartjesvorm zal ook wel schattig zijn denk ik...allé veel succes!!!06-06-2008
Echte rozenblaadjes zijn ongelooflijk duur en eigenlijk een beetje 'zonde': je ziet ze een minuut (max.) door de lucht gaan (en je merkt amper het verschil) en dat was het dan. Het is volgens mij ook veel vervelender om op te kuisen.Ik heb ooit (stoffen) rozenblaadjes besteld via One Stop Wedding Shop en dat was echt in orde. Niet té duur, snel geleverd en degelijk verpakt.
In Brussel in de Rue de Brabande is er een winkeltje met bruids - en doopsuiker en daar hebben ze ook rozenblaadjes, lint, mandjes... echt vanalles en super goedkoop! Ik heb 1.20 betaald per doosje van 120 stuks en ze zijn echt heel mooi en in alle kleuren te krijgen.Heb hier trouwens ook mijn trouwschoenen gevonden voor maar 15 euro en voor 5 euro witte balerina's om 's avonds eventueel aan te doen als ik zere voeten krijg. echt nen aanrader, hier vind je vanalles voor je trouw voor geen geld!
heyik heb rozenblaadjes besteld bij feestwinkel.bedeze waren goedkoop maar ik vind ze eigenlijk niet mooiik ben ook volop op zoek naar mooiere en toch goedkope ...spijtig dat brussel zo ver is :-(
HI Sofie, Ik ben ze in de Ikea gaan halen. Je hebt ze in verschillende kleuren en ze kosten 1.99€ per doosje. xVi 07/06/08
Hoi Daisy,Ik was dit weekend ook in de rue de Brabant in Brussel. Merkte dat er idd veel winkels waren waar bruidsjurken in de etalage, maar ben er niet durven binnengaan omdat het echt wel een speciale stijl is :) Maar is het daar dat je ook je schoenen en die bruidssuiker enzo zag? Of is dat in nog andere winkels, want dat heb ik nergens gezien?
http://www.sweetcolours.nl/petals gevriesdroogde rozenblaadjes in alle kleuren...blijven naar t schijnt heel lang mooi. Maar ik vind ze zelf te duur. Heb ook gewoon rozenblaadjes van bij Ikea.Groetjes, Tineke
BesteKan je eens de naam van de winkel en de exacte straatnaam geven. Rue de brabande vind ik nergens online? Ik wil er graag eens naartoe!GroetenKaren