Terug naar overzicht
Beste,Wij zijn er nog nooit op een feest geweest, wel eens ter plekke gaan kijken. Héél erg mooi en ook iets duurder. Als je interesse hebt, kan ik hun brochure in een attachment naar je emailadres sturen.Natalie
Hallo,Ik weet niet precies wat de capaciteit is, maar weet wel dat het best groot is, ik ben hier een acht jaar geleden naar een huwelijksfeest geweest en het was echt prachtig.Eerst was er een receptie in de tuin en daarna eten, het eten was formidabel.Ik heb overlaatst nog iemand horen zeggen dat de meeste mensen echt denken dat het daar peperduur is,maar dat dat eigenlijk nog goed meevalt voor zo een zaak.
Hey!Inderdaad een heel mooie locatie van het ietsje prijzigere type!Een collega van mij heeft er haar feest twee jaar geleden gegeven en was zeer tevreden...Let wel op met de afrekening van de drank, want daar kan op doorgerekend worden! Kies in deze zaak zeker en vast voor een forfait (als dat mogelijk is)...groetjes
Hoi,De capaciteit die ze in La Butte aux Bois aankunnen is erg groot. Ze passn nl. hun zalen aan (verschillende combinaties).Qua prijzen: wij hebben zelf ooit prijzen opgevraagd, maar dat was voor ons buiten budget.De locatie is echter wel prachtig, heel rustig, veel groen.De bediening en het eten zijn er gewoon AF!Dus zeker een aanrader!Gr. Nele