TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
miranda
27-9-2008
|
24-2-2008 22:35:25
het is daar naar mijn ervaring heel goed, wij hebben er nog geen trouwfeest meegemaakt maar wel een communiefeest en een feest van het werk. ze zijn er heel vriendelijk!! grtjs mirke
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
24-2-2008 22:40:32
Wij wilden er ook ons huwelijksfeest laten doorgaan, maar uiteindelijk is dit het toch niet geworden.
Redenen: 1)Rap,rap antwoord op onze vragen. 2) Gaven ons de indruk dat we lastige klanten zijn - oké we wijken wat van het vaste af door ter plaatse onze viering te laten doorgaan - en ze gaven me de indruk dat onze vragen niet pertinent waren. Kan misschien zijn in hun ogen, maar voor ons waren ze dat wel! 3) De prijsbrochure: daar staat dus in geschreven dat eenmaal het feest is vastgelegd (of iets in die aard)de prijzen onveranderlijk blijven gelden. Bij ons kwam men af met het feit dat de nieuwe prijsbrochure er nog niet was en de prijzen dus hoger zouden liggen. Daar kan ik begrip voor hebben, want van alles is de laatste tijd de prijs gestegen. Maar toen ik een richting vroeg in dewelke die zouden stijgen, kon men mij er totaal niet op antwoorden. Men ging me daarover terugbellen: ik wacht nog altijd.... Het is dus een andere zaal geworden.
MAAR het is wel een mooie zaal (wij gingen voor de kleine) een idyllische ligging, hotel erbij waar je als bruidspaar gratis mag blijven overnachten. Ik denk dat als je wat minder van de platgetreden paden wil afwijken, je er een leuk feest kan hebben.
|
|
Natacha B
|
26-2-2008 20:10:00
Wij hebben enkel de kleine zaal bezichtigd. Ze is heel mooi en er is een mooie tuin bij, maar het was niet echt ons ding (Fabriekspand is het uiteindelijk geworden). De dansvloer zit tussen de hoekjes van de zaal in (beetje rare indeling) en de hoofdtafel stond helemaal achterin (aan de tuinkant) maar dan zit je heel ver van de dansvloer. Vond die opstelling wat raar. Verder vond ik ze nogal rap rap ook. We hadden gemaild om een afspraak te maken op een bepaald uur, maar blijkbaar is dat uur niet belangrijk want ik denk dat ze niet wist wie we waren en ze keek eerst nog eens in haar agenda of onze datum er nog vrij was. Dan korte rondleiding. Zelf veel moeten vragen (in tegenstelling tot het Fabriekspand waar ze een vol uur rondleiding geeft & veel vertelt over de zaal, het verhuur, de deco enz.) Dan overloopt ze de menu, wij willen bbq maar daar keken ze al raar van op. Ze begon dan toch over een visvoorgerecht te spreken (terwijl wij niets moest hebben). En op de vraag: en wat als het regent (waar staan de bbqtoestellen dan): "Achja, dat hebben we nog niet meegemaakt" ... Aja, ik had toch een geruststellender antwoord verwacht.
Maar goed, zoals ik al zei, mooie zaal en mooie ligging en leuk dat er een hotel bij is! Over het eten of de bediening enzo heb ik geen info.
|
|
Natacha B
|
26-2-2008 20:10:22
Wij hebben enkel de kleine zaal bezichtigd. Ze is heel mooi en er is een mooie tuin bij, maar het was niet echt ons ding (Fabriekspand is het uiteindelijk geworden). De dansvloer zit tussen de hoekjes van de zaal in (beetje rare indeling) en de hoofdtafel stond helemaal achterin (aan de tuinkant) maar dan zit je heel ver van de dansvloer. Vond die opstelling wat raar. Verder vond ik ze nogal rap rap ook. We hadden gemaild om een afspraak te maken op een bepaald uur, maar blijkbaar is dat uur niet belangrijk want ik denk dat ze niet wist wie we waren en ze keek eerst nog eens in haar agenda of onze datum er nog vrij was. Dan korte rondleiding. Zelf veel moeten vragen (in tegenstelling tot het Fabriekspand waar ze een vol uur rondleiding geeft & veel vertelt over de zaal, het verhuur, de deco enz.) Dan overloopt ze de menu, wij willen bbq maar daar keken ze al raar van op. Ze begon dan toch over een visvoorgerecht te spreken (terwijl wij niets moest hebben). En op de vraag: en wat als het regent (waar staan de bbqtoestellen dan): "Achja, dat hebben we nog niet meegemaakt" ... Aja, ik had toch een geruststellender antwoord verwacht.
Maar goed, zoals ik al zei, mooie zaal en mooie ligging en leuk dat er een hotel bij is! Over het eten of de bediening enzo heb ik geen info.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|