TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tina
9-5-2008
|
25-2-2008 9:24:30
Wij trouwen op 9 mei 2008 in Vanwonterghem in Kuurne (de cappelerie en de commanderie).Mijn broer is hier vijf jaar geleden ook getrouwd en alles was er tot in de puntjes perfect geregeld. Voor mij was de keuze direct gemaakt...
|
|
Patricia
27-6-2008
|
25-2-2008 12:21:59
Ik was vorig jaar op een feest in Maelstede en ik ben er vol lof over. 't was wel bij mensen die niet op een euro moesten kijken maar toch, alles was tot in de puntjes in orde en het eten was fantastisch. Beste locatie waar ik ooit naar een feest ben geweest.
|
|
Lieve
25-4-2008
|
25-2-2008 12:27:36
Hey Joke,
Ikzelf en mijn vriend trouwen over exact 60 dagen (25/04) en ons feest gaat door in De Commanderie in Kuurne.
Mijn vriend zijn nicht huwde in Maelstede in 2006 en alles was er tip top in orde. Zijn familie deed er overigens ook alle communies e.d. altijd uitstekend !
Dus ook hier is de keuze snel gemaakt...
Veel succes!
Lieve
|
|
Sophie
6-9-2008
|
25-2-2008 12:51:22
Dag Joke,
Wij trouwen op 6 september as in zaal Symfonie te Maelstede. Tot op heden heb in nog geen enkele negatieve opmerking over Maelstede gehoord, integendeel alleen maar superlatieven. Mijn ouders hebben er ook al 2 huwelijksfeesten meegemaakt en waren vol lof, alles perfect in orde, super bediening, delicieus eten etc ...
Veel succes, Sophie
|
|
Valerie
16-5-2007
|
25-2-2008 19:58:15
Hey,
Wij zijn zelf op 16 mei 2007 getrouwd en ons feest was in zaal symfonie in Maelstede. Ook wij hebben alleen maar hééééééééél positieve ervaringen met deze zaal. De samenwerking van tevoren, de ontvangst, het eten, de zaal zelf, de afrekening achteraf, ... alles was perfect. Ik zou onmiddellijk opnieuw voor Maelstede kiezen. En in tegenstelling tot wat ik in een eerder berichtje las, was ons budget niet oneindig en hebben we voor de 'goedkopere' formules gekozen, maar dat was er zeker niet aan te merken.
groetjes Valerie
|
|
Ellen
11-7-2009
|
25-2-2008 20:25:47
Hallo,
Wij trouwen juli 2009 in de Cortina in Wevelgem. Beide zalen al enkele feesten gehad, beiden ongeveer hetzelfde qua budget en gastvrijheid en zo.
Waarom we dan toch voor de Cortina gekozen hebben? Hele romantische zaal! Mooie houten vloer, prima ontvangst... En op 100m van onze deur! Dus onze vrienden kunnen in ons tuintje overnachten!
Laat eens weten wat je uiteindelijk gekozen hebt!!!
Groetjes, Ellen
|
|
Ellen
11-7-2009
|
25-2-2008 20:26:05
Hallo,
Wij trouwen juli 2009 in de Cortina in Wevelgem. Beide zalen al enkele feesten gehad, beiden ongeveer hetzelfde qua budget en gastvrijheid en zo.
Waarom we dan toch voor de Cortina gekozen hebben? Hele romantische zaal! Mooie houten vloer, prima ontvangst... En op 100m van onze deur! Dus onze vrienden kunnen in ons tuintje overnachten!
Laat eens weten wat je uiteindelijk gekozen hebt!!!
Groetjes, Ellen
|
|
vanessa
20-6-2008
|
27-2-2008 19:18:27
hallo, wij trouwen op 20/06 in maelstede in rapsodie, ze geven goede service en zijn zeer vriendelijk, we hebben voldoende uitleg gekregen.... groetjes vanessa
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|