Terug naar overzicht
Ben er al voor meerdere huwelijksfeesten geweest...Mooie locatie met prachtige tuin.Het eten is er echt héél goed! En op de bediening valt er helemaal niets op te merken.Ik herinner me niet direct een lift.
Ik ben het eens meet Dirk. Prachtige locatie, vriendelijke en goede bediening, goed eten. Er is wel een lift tussen beide verdiepingen. Even informeren! Veel suc6!
Oké lift tussen beide verdiepingenEn moet je om binnen te komen in de inkomhal trapjes doen, zijn er buiten trappen om binnen te geraken ??Ik vind het ook een mooie locatie.maar mijn oma kan geen trappen doen en dus mogen er ook niet echt trappen zijnAlvast dankgroetenOlivier
Olivier. Ik vrees dat er eerst toch enkele trappen gaan moeten genomen worden. Informeer eens bij Mieke van het kasteel - vriendelijke mensen die je zeker zullen inlichten!
Hallo,wij trouwen dit jaar op het kasteel en je kan wel degelijk zonder trappen te nemen binnen. Wij hebben een rolstoelgebruiker in de familie en zij gaat binnen via het terras (dat schuin afloopt) en dan via de lift kan je naar elke verdieping.