Terug naar overzicht
ik ben al naar een feest geweest waar een reuze paellapan stond en/of een frietkot wokstand , google maar eens en je zal zien dat dit vrij goedkoop isgroetejs en, succes
Een barbeque? Of een walking-dinner met allemaal kleine hapjes, da's denk ik ook goedkoper. Of gewoon een uitgebreide receptie met meer hapjes dan normaal, maar geen buffet. Ik hoop dat je iets vindt!Groetjes, Karen13/9/2008
Hey Christine, Ik weet niet van welke regio je bent. Maar euh, ik wil echt niet stoeffen over mezelf. Ik heb in het verleden al koude buffetten gemaakt voor doopfeestjes, huwelijken, verjaardagen... ik ben geen kokkin, maar koken is wel altijd mijn passie geweest. Als je wilt stuur ik je enkele foto's op van mijn plateaus. Op zich kan je elk buffet maken voor eenders welk budget. xVi 07/06/08
Hallo Vi, wij wonen in Hoevenen, bij Stabroek, we moeten een koud buffet hebben voor 50 personen, het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb is 10,50 euro p.p. Ik denk niet dat dat duur is, wat kan jij zoal aanbieden? E-mail: christine.d.b.@skynet.beGroetjes, Christine