Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ALTERNATIEF VOOR BUFFET

25-2-2008 10:04:51
Lieve medebruidjes, wij trouwen ih het buitenland, alleen met onze beste vrienden en tevens oze getuigen, hier hebben we allerlei redenen voor, maar toch zullen we achteraf iets moeten verzinnen om de rest van de familie content te stellen. We kunnen een zaal huren voor 250 euro, ik weet nog niet of we dan verplicht zijn daar ook de drank af te nemen, maar onze grootste zorg is het eten, we gaan zeker en vast een bruidstaart bestellen, maar we denken eerder aan een broodjesbuffet om de prijs wat te drukken, we hebben die reis met onze getuigen al gedaan en tenslotte betalen we ook alles zelf! Iemand een leuk ideetje? Alle suggesties welkom!

christine
10-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1076

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik25-2-2008 12:32:13

ik ben al naar een feest geweest waar een reuze paellapan stond en/of een frietkot wokstand , google maar eens en je zal zien dat dit vrij goedkoop is

groetejs en, succes

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik25-2-2008 19:18:24

Een barbeque?
Of een walking-dinner met allemaal kleine hapjes, da's denk ik ook goedkoper.
Of gewoon een uitgebreide receptie met meer hapjes dan normaal, maar geen buffet.
Ik hoop dat je iets vindt!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-2-2008 9:00:36

Hey Christine,

Ik weet niet van welke regio je bent. Maar euh, ik wil echt niet stoeffen over mezelf. Ik heb in het verleden al koude buffetten gemaakt voor doopfeestjes, huwelijken, verjaardagen... ik ben geen kokkin, maar koken is wel altijd mijn passie geweest. Als je wilt stuur ik je enkele foto's op van mijn plateaus. Op zich kan je elk buffet maken voor eenders welk budget.
x
Vi 07/06/08

christine
10-9-2008
 Meld misbruik26-2-2008 15:07:27

Hallo Vi, wij wonen in Hoevenen, bij Stabroek, we moeten een koud buffet hebben voor 50 personen, het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb is 10,50 euro p.p. Ik denk niet dat dat duur is, wat kan jij zoal aanbieden? E-mail: christine.d.b.@skynet.be
Groetjes, Christine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...