Terug naar overzicht
Hoi Patricia,ben blij om eens een reactie van iemand te horen over Den Hof. Wij hebben namelijk ook beslist om ons trouwfeest (22/11) daar te geven. We zijn tot nu toe al heel tevreden. Binnenkort willen we ook graag eens daar gaan eten.Ik vind het erg tof om te weten dat jullie je trouwfeest daar ook zullen geven. Laat me maar eens weten hoe het geweest is...GroetjesJulie
wij trouwen ook in den Hof. net als jullie waren wij zéér onder de indruk. lekker eten, heel vriendelijke mensen en een prachtige zaal!weet jij of zij een huisDJ hebben?
Hoi JulieIk zal er proberen aan te denken om na ons feest een verslagje te komen schrijven.Zeker eens gaan eten. Ik had zo'n blij gevoel de avond zelf en als ik eraan terugdenk wordt ik weer happy.Hoi JokeZe hebben er niet echt een huisDJ, maar raden wel Ludwigs aan. Die komen daar veel en zij zijn er tevreden van.Wij zijn al bij Ludwigs op gesprek geweest en hebben hen geboekt. Leek mij erg professioneel, wel iets duurder.We moeten wel nog bespreken wat we juist willen en hebben ze nog niet echt horen spelen, maar we zijn er redelijk gerust in.Wanneer trouwen jullie?Patricia