Terug naar overzicht
tuurlijk bestaat dat wel!selmark heeft er zeker en vast, ik heb het bewijs ervan in mijn kast hangen :-)
van selmark hebben ze idd strapless push-up bh's
Hoi, Ik heb ook een strapless bh van 't merk princess bebe, en 't is met push up. Hij zit zalig, heb voor da merk gekozen omdat ik er al één van had die ik zot draag!!Gewoon bij een plaatselijke lingerie winkel. Van waar ben je?Groetjes
Hey,Ik heb nog nooit van dit merk gehoord...Ik ben afkomstig van Hasselt maar woon momenteel in Leuven.groetjes
Hey,Ik heb ook een huiskleur strapless push-up bh van selmark. Je kan verkooppunten zoeken via hun site.Groetjes,Laurie
Ik ben van Beernem en daar verkopen ze deze in een lingerie winkel. Maar ze hadden toch wel wat reclameboekjes van dit merk. Zat wel foutje in: princesse tam tam (had het verward met nickname van vriendin :) )Voor prijs: BH is rond 50euro broekje rond 20 of 30euroSucces ermee
Heila, Nog eens ik. Heb net op de site gekeken van princesse tam tam: ge kunt links klikken bij lingerie onder rechercher. Daar staat hij op ongeveer de 7e rij in't midden. Epure met multifunctionele lijstjes. Dan hebt ge al meer kijk of je ervoor wilt verder zien. Hij is heel neutraal maar zit echt wel soepel en denk toch dat dit het belangrijkste is ni?Groetjes
Ik heb mijn strapless bh bij mijn kleed gekocht het is er ook eentjes van selmark en hij zit echt zalig. hij koste maar 75 €