Terug naar overzicht
hey jullie thema lijkt mij wel een leuk idee!maar hoe komen jullie juist op "sleutel" als symboliek?groetjes!
HoiHet leek ons gewoon wel mooi. We vonden de sleutel naar elkaars hart, we krijgen een sleutel aan onze sleutelbos bij (die van het huis van onze ouders en nu ook die van ons eigen huis). We beloven te blijven zoeken naar de passende sleutel,...Het past wel in ons levensverhaal: we zijn eerst lang vrienden geweest voor we een koppel werden, we hebben dus wel de tijd genomen om de juiste sleutel te vinden :)groetjesIne
ik zou denken aan sleuteltjes van kinderdagboekjes of juwelendoosjes.. eventueel van bij de zeeman of wibra.zal wel kostelijke zaak worden vrees ik..
www.kralen.nl hier staan zo'n sleuteltjes op.. wel geen prijzen
Heyals je het iets goedkoper wilt doen kan je zo een pons kopen in de vorm van een sleutel. Voor de leken, een pons is een soort perforator die vormpjes maakt uit papier. je vindt dit in principe in de betere hobbywinkele. Dit zal minder duur uitkomen dan sleutels te kopen.Ik weet zeker dat ze ponsen hebben om puzzelstukken te maken, wellicht bestaat het dan ook wel voor sleutels...Groetjesellen21-06-08