Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij suite heren

25-2-2008 19:55:37
Hoi allemaal,

Wij hadden gezegd dat de heren in onze suite hun kledij mogen kiezen. We hadden gezegd gewoon een donker kostuum en volledig effen dus geen streepje ofzo. Maar nu begin ik precies te twijfelen... Stel dat mijn vriend een zwart kostuum draagt en de mannen in de suite een zwart, de ander een grijs,... Zou dit wel mooi zijn?

Ann
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 658

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik25-2-2008 20:43:14

Wij hebben dat simpel opgelost, mijn aanstaande draagt een bleek kostuum :-)

Het is inderdaad wel zo dat het bij mannen moeilijker is om de bruidegom eruit te pikken als de gasten ook in kostuum zijn. Misschien kan je man voor een iets specialer kostuum gaan (een pitteleir of hoe zeg je dat)?

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik26-2-2008 8:09:06

wij gaan met zen allen achter de kostuums voor de trouw. tis te zeggen, de mannen gaan samen. gezien wij niet met een grote suite zitten is dat mogelijk. dan heeft de rest een gelijkaardig kostuum. mijn ventje zal zeker geen zwart nemen, dat heeft hij al gzegd, maar hoe of wat mag ik nog niet wten lol.

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik26-2-2008 8:59:55

Mijn vriend zijn kostuum is dondergrijs met een bruine schijn erin. De mannen van de suite zijn allemaal gelijk gekleed en hebben een zwart kostuum met donkerbruin hemd eronder. Zo verschillen ze van mijn ventje.
Ik vind het het mooist als de mannen van de suite gelijk zijn.. Er zit al te veel variatie bij de vrouwen.

Groetjes

J
19-4-2008
 Meld misbruik26-2-2008 9:21:32

Ieder draagt bij ons wat ie wil, en de mensen van de suite zullen ervoor zorgen dat man en vrouw telkens op elkaar afgestemd zijn, dat is voor mij meer dan genoeg! Sommigen dragen zelfs geen kostuum, dat hoeft voor ons ook helemaal niet, als ze maar ietrs dragen waar ze zich goed in voelen, want ze moeten het tenslotte de hele dag dragen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...