Terug naar overzicht
dag céline,Er zijn 2 bruidsmarsen, 1 van mendelssohn en 1 van wagner. Misschien kan je deze laatste (melodietje "daar komt de bruid") als intrede nemen?groetjes,lies
Hey Céline!De muziek van de films 'Pride and Prejudice 2005' en 'The Notebook' hebben liedjes met enkel piano, en ik vind die muziek heel mooi. Wij gaan waarschijnlijk 'Dawn' uit P&P nemen (da's het eerste liedje dat je hoort in de film) als intredelied, maar we zijn nog niet zeker. En je hoort de muziek wel, hoor, bij de intrede. Iedereen kijkt natuurlijk naar de suite, maar als de muziek goed gekozen is, vormt het kijken en luisteren één geheel (dat was toch zo tijdens een huwelijksmis van vrienden van ons). Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Hey!Bij ons zit de muziek totaal nog niet goed want one muzikanten hebben het laten afweten..Wij nemen misschien wel een cdtje.Alleszins met 2 liedjes uit "le fabuleux destin..." (van Yann Tiersen dus). En al zeker eentje van Moby (Clocks). Over de rest moet ik nog eens denken.. Hopelijk vinden we nog muzikanten en moet ik geen cd gebruiken!Groetjes!(ps, ik trouw op 5 juli!!)
Hoi, Ook ik trouw op 4 juli 2008. Ik heb muziek gekozen van mark knopfler ' A love idea' bij het binnen komen in de kerk. Moet je zeker eens beluisteren héél mooi!!veel geluk verder!