Terug naar overzicht
Hey SasT hangt er vanaf wat je pecies zoekt maar traiteur Absilis (regio Mechelen denk ik)is prijs kwaliteit zeer goed. Als je heel sjiek wilt zit je bij hem niet aan het juiste adres denk ik, maar voor de gewone zaken (parelhoen, koude buffeten, bbq,...) is hij zeker aan te raden en budgetvriendelijk.Hij komt zeker en vast naar regio Londerzeel. Als je trouwens op zoek bent naar een zaal waar je met traiteur kan werken is, gildenhuis in londerzeel een aanrader. Je moet er wel de drank afnemen (ook wijn), maar het heeft het voordeel dat ze daar ronde tafels hebben...Groetjesellen21-06-08
Hey Sas, Het is te zien wat je wilt, natuurlijk :-)Ik weet dat Romil uit Merchtem de communie van mijn zussen heeft gedaan, en ze gaven zeker genoeg te eten, en het was ook lekker. Ik weet hun prijzen wel niet. Mijn vader heeft een paar jaar geleden eens een BBQ gegeven voor zo'n 100 man, en daarvoor heeft een slager alles geregeld (vlees, groenten, pasta en koude aardappelen) en dat was ook heel erg lekker. Ik weet wel zijn naam niet meer, als je wilt, zal ik het eens vragen. Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Hallo, www.eetclusief.be uit Merchtem (Peizegem) zijn 't schijnt heel goed. Success! Wendy14/08/2008