Nu Online
Momenteel zijn er 802 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intieme zaal

13-2-2005 11:19:51
hallo,

we hebben al heel wat zalen bezocht. We vonden Manoir-stuivenberg en Hof ter Mude onmiddellijk goed.
Na wat tellen en rekenen hebben we gezien dat Stuivenberg toch wel een paar duizenden euros duurder is. Langs de andere kant is de zaal van Hof ter mude voor ons INTIEM feest met maar slechts 85 personen te groot!!!
Natuurlijk kan je kijken naar de prijs maar de gezelligheid doet ook mee. In stuivenberg kunnen ze de zaal met platen afzetten. Bij hebben de zaal van Hof Ter mUde gedekt gezien voor 120 personen en zefls dat vonden we al kaal. Moest ons feest uit 150 à 200 man bestaan dan doe ik het onmiddellijk in Knokke.
Wat denken jullie knokke of varsenare en waarom?
Misschien nog andere knusse maat stijlvolle zalen in gadachten?

Veel succes met jullie eigen voorbereidingen.

Beesje
20-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 563

ruth

Meld misbruik13-2-2005 11:28:05

Huyze De Baere in Maldegem

http://www.huyzedebaere.be/

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik13-2-2005 11:46:05

Mocht je de tip hieronder opvolgen (Huyze Debaere): wees er dan snel bij, wij gingen 2 maanden geleden kijken en onze datum voor in 2006 was al bezet...

Met je keuze kan ik niet helpen, wij hebben een zaal met traiteur.

Hopelijk geraken jullie er aan uit! Succes ermee

Veerle

karen
22-7-2005
 Meld misbruik13-2-2005 12:36:52

Wij hebben gekozen voor Hof ter Mude ook al hebben we maar 86 genodigden. Aangezien we niet wilden dat er tafels verzet moesten worden om te kunnen dansen, kwam deze zaal in aanmerking. De opstelling van de DJ kan de zaal al wat kleiner doen ogen.
Ik ben vorig jaar naar een trouwfeest geweest bij Debaere; dat is dan misschien wel een knussere zaal en het eten is er ook wel lekker maar toch vind ik het geen aanrader. Je zit altijd wel achter één of andere pilaar waardoor je niet veel ziet en als er gedanst moest worden, werden er een paar tafels in een aanpalend plaatsje gezet.
veel succes met uw zoektocht.
Groeten,
Karen

julie
14-5-2005
 Meld misbruik14-2-2005 20:27:23

Hoi,

Ik zou hof ter mude niet nemen.
Wij hebben daar al een tiental huwelijken meegemaakt en het is er een beetje fabriekswerk. Ze zijn ervriendelijk maar alles loopt zeer getimed en oeioei als je wat erbuiten gaat. Dan begint het eten rapper te komen enzo en omgekeerd ook kan soms zeer lang duren vooor je het volgende gerecht krijgt. Voor één uur moet je er niet aan denken om te beginnen dansen.

Groetjes
Julie

nele
20-5-2006
 Meld misbruik16-2-2005 17:12:50

hoi,

wij trouwen in mei 2006 in huyze de baere, het is er echt heel gezellig en naar gelang de mensen die komen kunnen ze de zaal aanpassen. Een vriendin huwde er en op het avondfeest waren ongeveer 60 mensen, het was echt gezellig. Zeker eens kijken, ze vallen ook heel goed mee qua prijs

veel succes bij het zoeken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...