Terug naar overzicht
Hey VickyIk weet niet van waar je juist bent maar de rue brabant ligt in Brussel in de marokkaanse/turkse wijk. Er is echt niets speciaals aan die straat... Er zijn in brussel zo nog een aantal straten te vinden rue wayez, rue marie-christine,... waar veel zulke winkeltjes zijn. Ik ben er zeker van dat je ook in Antwerpen, Gent,... zulke straten kan vinden, uiteindelijk verkopen die winkeltjes toch heel veel dezelfde spullen hoor.GroetjesEllen21-06-08
ja maar het gaat hier om een specifiek winkeltje waar ze doopsuiker verkopen.daar verkopen ze blijkbaar mooie en goedkope rozenblaadjesik heb al rozenblaadjes van feest-winkel.be maar die zijn precies door een kleuter uitgeknipt, dus dit zie ik niet zitten als tafeldecoratiedus als er me iemand kan helpen, reageer gerust ;-)alle onkosten zijn vanzelfsprekend voor mij
Kan je er met je vriend of met iemand anders (vriendinnen/mama/...) eens een dagje brussel van maken? Neem de trein, in het weekend zijn er zelfs speciale shopping-tarieven. Dan kan je de blaadjes met je eigen ogen zien want wat voor iemand prachtig is, is het daarom niet voor iemand anders hé.Groetjes
HeyHet is echt wel de moeite om zelf eens naar dat winkeltje te komen hoor.Het is er echt goedkoop en ze hebben heel leuke spulletjes voor deb trouw.Het is echt niet moeilijk.Je neemt de trein naar Brussel Noord en stalt langs de achterkant ( dus niet de grote inkomhal ) buiten .Het is een lange straat met allemaal Turks Marrokaanse Winkeltjes.Grietje08/08/08