Terug naar overzicht
hey!Dat kan ik me voorstellen... Hier gaat het ook over niets anders dan trouwen - trouwen- trouwen...Bij de kleedjes van gisteren heb ik nog gewoon m'n mening kunnen zeggen, want ga maandag de eerste keer kijken! Ben zo benieuwd...groetjes
En in de 'Trouw die ik wou op VijfTV' had de bruid mijn kleed aan! Maar goed dat m'n ventje niet thuis was, anders had mijn gezicht mij verraden ;)
Ik ga straks kijken, had het opgenomen, want heb de trouw die ik wou gezien (jammer dat ze rond hetzelde uur wroden uitgezonden)@Tamara,Jou kleedje vond ik alvast héél mooi!groetjesDana
Gisteren waren wij ook aan het kijken naar de trouw die ik wou.Die mevrouw van de bruidswinkel gaf de tip om als je niet erg groot bent een jurk met opstaande kraag of met schuine plooien te nemen.Ik ben dus niet van de grootste en mijn vriend zei "hé, heb jij ook zo'n kraag of plooien genomen? Die met zo'n plooien vind ik wel mooi".Mijn kleed is dus met schuine plooien en ik maar zo normaal mogelijk proberen te reageren "uhu, dat is wel mooi" :-D
Hey,heb dit ook voor gehad een aantal afleveringen terug. Toen paste ze ook een kleed dat ik ook heb aangehad en dat eigelijk de voorloper is van mijn kleed en mijn vriend zei ook direct; da is keimooi, ik hoop dat je ook iets in die stijl hebt. Toen had ik ook moeite om te zwijgen. Nu weet ik natuurlijk wel zeker dat hij het mooi gaat vinden ;-)groetjes,Valerie7 juni 2008
@ Valerie:Amaai, dus jij kan keigerust zijn dat je vriend je kleed mooi zal vinden...Ik heb daar wel een probleem mee. In een poging om een beetje te ontfutselen wat hij mooi vond, waren we samen in een bruidsmagazine aan het kijken... Vroeg dan van 'vind je dat mooi? en dat?'Blijkt dat hij echt niet voor mijn stijl kleed is (is ook niet alledaags)Maar alles is al besteld, en ik wil dit kleed!!!!! :-DHij zegt nu wel dat hij het wel mooi zal vinden als ik het aan heb, maar toch...Veel plezier allemaal!!!