TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carlo
|
13-2-2005 20:04:03
Hey Sylvie,
Zelf dj zijnde kan ik je misschien eens doorverwijzen naar DJ Funky hier op de site. Heb momenteel een mooie aanbieding lopen voor koppels die bij mij boeken in februari en maart.
Ik woon dan wel in Dendermonde, maar mijn schoonouders wonen in Elverdinge, dus het is helemaal geen probleem om helemaal tot in West-Vlaanderen te komen.
Alvast nog veel succes met je verdere plannen en misschien tot horens.
Groetjes,
Carlo DJ Funky
|
|
Mieke
11-6-2005
|
14-2-2005 8:45:54
Hallo Syl,
Er is een groepje ( Alex en Rudi) uit West-Vlaanderen (www.alexenrudi.be ). Heel goed, heel gezellig, brengen ambiance ( lopen rond in de zaal). Ze zingen zelfs op huwelijksvieringen en recepties ook. Jammer waren ze al volboekt voor onze dag. Ik ken natuurlijk jam-in-the-kitchen niet, ik weet dus niet of dat jullie genre is.
Groeten, Mieke 11/06/2005
|
|
Tom
|
19-2-2005 20:00:07
Met "The Almost Swinging Jazz Band" spelen we regelmatig avondfeesten. Het geheel krijgt dan wel een retro-tintje (boogie-woogie, swing, slows...) Ook zeer geschikt voor de receptie trouwens! Neem gerust contact op voor meer informatie!
Groeten, Tom Vanleeuwen tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Tom
|
19-2-2005 20:02:56
Ook nog eens vermelden dat de meeste leden van The Almost Swinging Jazz Band studenten zijn aan het conservatorium van Gent, maar oorspronkelijk van West-Vlaanderen zijn.
Neem misschien ook eens een kijkje op www.imperialbrass.tk , misschien kan dit ook wel ideeën geven?
Misschien tot binnenkort! Tom
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|