Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk ideetje openingsdans?!

27-2-2008 17:43:22
Vond dit op YouTube, wel leuk:

http://nl.youtube.com/watch?v=xdZanDQH2uU

sara
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1032

lies
5-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 17:47:40

de link is hier al een paar keer gepasseerd.
geestig, inderdaad.
maar jammer genoeg dus niet meer doenbaar aangezien iedereen het nu wel al gezien heeft... :-(

Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:20:51

niet meer doenbaar? weet het niet hoor, ik had het nog nooit gezien, vind het echt mega!!!
heb het direct aan mijn toekomstige laten zien, maar die heeft blijkbaar wat meer overtuiging nodig... hij vind het wel leuk, maar niet voor ons :(
stom misschien, maar ik heb nu al zoiets van.. pff, gewoon een slowke... hoe flauw gaan wij het nu doen :(
terwijl het liedje dat we gepland hebben een super betekenis heeft voor ons... (niemand weet waarom van volumia)

dikke knuffel
veronique

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 18:28:34

Heb dit een tijdje geleden al in mijn mailbox gehad,vind het geweldig!!! zou het ook wel durven,enige probleem is dat mijn verloofde nie zo een gevoel voor ritme heft,spijtig....
grtz sarah

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik27-2-2008 18:38:36

ik kende het ook nog niet... maar vind het wel SUPER!! leuk ideetje, zou het geweldig vinden om te zien; maar het is natuurlijk niet voor iedereen want een openingsdans willen sommigen toch nog als 'momentje voor hun tweetjes'! hoop dat ik het ooit in het echt op een trouw ga zien, zelf durf ik dat niet :-)

Stefanie

Meld misbruik27-2-2008 19:00:57

Ik kreeg het ook eerder in mn mailbox, als je wat verder kijkt op youtube zijn er heel wat zo n openingsdansen met verrassingselement.
Ook wij gaan voor een suprise act, we beginnen heel erg klassiek en dan hebben we een mix laten maken door een bevriende dj met allemaal liedjes die een betekenis hebben voor ons of die we gewoon erg leuk vinden.
Straks starten we met het oefenen. allemaal erg plezant vind ik, kben al erg benieuwd naar de reacties!

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 8:19:23

Hey Sara!

Ik had er eerst zo eentje gezien op het Net van een Chinees koppel, en ik vond dat echt grappig. Maar toen zag ik al die andere filmpjes op YouTube, en dan had ik zo iets van: "Ok, nu is het echt niet origineel meer ..."
Dit vind ik wel nog grappig, omdat het grappige danspasjes zijn :-)
Zelf zou ik zoiets niet doen, omdat ik te zenuwachtig zou zijn en omdat ik niet goed kan dansen (en mijn vriend trouwens ook niet :-)).
Als je zelf zoiets zou doen, zou ik wel zelf de danspasjes verzinnen en de muziek kiezen, en niemand nadoen. Dan is het persoonlijk en uniek.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Liesbeth
1-5-2009
 Meld misbruik29-2-2008 14:34:17

wij gaan in intensieve danstraining op 'the time of my life'... de laatste dans van Dirty Dancing dus. Afin, dat is nu toch nog het plan... ik weet al jaren dat ik dat wil doen en heb eindelijk mijn verloofde zo ver gekregen dat ie dat ook wel ziet zitten. Alleen heb ik nog een beetje schrik dat dat extra zenuwen gaat meebrengen de grote dag.

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 16:57:44

Dag Sara,
Wij hadden deze vorig jaar ook ontvangen per mail en bij gehouden .. ben ondertussen ook op op you tube gaan kijken, maar de meeste vallen in herhaling !! We beginnen met een gewone openingsdans en dan wordt die ineens afgezet en dan hebben we al enkele goeie liedjes gevonden, maar alle ideeën zijn welkom, hoor !! debelder-franssen@telenet.be want zitten een beetje vast !! We dachten wel van het steeds wat af te wisselen man-vrouw ipv echt een hele dans in te studeren .. mijn partner is geen mega danstalent !! korte danspasjes hier en daar is ok !
Laat maar horen dames !!
Patsy 17/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...