Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

make-up & kapsel

13-2-2005 19:49:29
Hallo iedereen,

binnen enkele maanden zijn ook wij aan de beurt. De meeste dingen zijn al geregeld, maar ik zit nog met een probleem wat betreft kapsel en make-up. Aangezien ik (de bruid) reeds om negen uur volledig klaar zou moeten zijn, is mijn tijd 's morgens nogal beperkt. Vandaar dat het mij handig lijkt om een kapster en schminkster aan huis laten komen. Hebben jullie een goeie ervaring met een kapper (kapster) en/of schminkster uit de buurt van Leuven, Tienen, Aarschot of Diest, laat mij dan iets weten...

Alvast bedankt!

Aan alle bruidjes & bruidegommen, alvast veel succes gewenst met de mooiste dag van jullie leven!

Els
6-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 957

Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik14-2-2005 15:59:46

hoi els ik zit met hetzelfde probleem als jij ik moet tegen 8.30 klaar zijn en heb er ook aan gedacht van iemand naar huis te laten komen ,maar bij mij moet het iemand uit de opgeving van antwerpen zijn

groetjes tanja

Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik14-2-2005 16:01:04

hoi els ben nog iets vergeten gewoonlijk iemand die je haar komt doen kan normaal de make-up ook doen hoor
groetjes tanja

Tom

Meld misbruik17-2-2005 13:09:36

Neem anders eens een kijkje op www.kapsteraanhuis.be

Veel succes alvast,

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...