Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

27-2-2008 18:18:06
Hey, mijn vriend en ik trouwen in augustus en nu begint iedereen aan mn oren te zagen dat het toch wel tijd wordt om naar een jurk te zoeken!!! Ze hebben eigenlijk wel gelijk, maar ik zie er een beetje tegen op ... Kan er mij iemand een leuke winkel aanraden waar ze je heel goed helpen? En waar ze misschien ook de oude collectie aanbieden aan een goedkopere prijs dan de nieuwe ... Want voor één dag zoveel geld uitgeven ...
Alvast bedankt hoor!
Katrien

trouw.wittevrouw.com

Katrien
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 441

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 19:52:00

Katrien, ik heb lang met hetzelfde probleem gezeten! Ik zag er ook enorm tegenop, stelde het steeds uit en zo. Dan heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en twee afspraken ineens gemaakt. Ik liep doodnerveus de uren voor de eerste pasbeurt, maar eens bezig begon ik het echt leuk te vinden. De tweede keer keek ik er al naar uit en ik ga zelfs nog een derde keer passen!

Ik zat er ook mee in om teveel geld uit te geven voor die ene dag (daarom zag er ik ook tegenop). ik laat mijn kleed nu maken door een naaister. Dat is een stuk goedkoper. Maar je hebt ook veel bruidskleren onder de 1000 euro.

Ik ben fantastisch geholpen geweest in La Sposa in Roeselare!

Pak je moed samen en maak een afspraak. Want het wordt inderdaad dringend...
Ik belde gisteren voor een afspraak midden maart, wij trouwen 30 aug. en de verkoopster zei dat het al op het nippertje was, maar dat het nog net kon.

Je zal zien, het is leuk! Geniet ervan!

mira
8-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 20:37:17

hey

Ik heb het mijne van modehuis magda.
Het zijn mooie nieuwe kleedjes maar heel goed van prijs. Veel mogelijkheden enz.
Modehuis magda in ransberg bij geetbeets

groetjes en succes

ps denk eraan dat je moet wachten op je kleedje(3a4maanden)

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 20:58:39

Hallo katrien,
Ik begrijp je volkomen. Ook ik zag het niet goed zitten om te gaan kijken voor mijn trouwkleed omdat ik bang was dat ik mijn goesting niet zou vinden. Had wel al op het Internet gekeken en twee kleedjes zien staan die mij echt aanstonden. Heb dan vervolgens een afspraak gemaakt bij Moderna te Schepdaal. Ze waren er héél vriendelijk en behulpzaam. De verkoopster gaf eerlijk haar mening, ook als ze vond dat het me niet paste. Heb maar vier kleedjes gepast en ... heb het kleed van mijn dromen gevonden. Het was dan nog één van de twee die ik op Internet had gezien. 'k Zou dus zeggen, kijk al eens rond op het Net zodanig dat je een beetje weet welke stijl je graag ziet en dan zal je snel je zin vinden ! En weet je ... ik heb enorm genoten van dit uitje !!

Ik trouw ook in augustus, maar ben al in november gaan kopen. Ik zou dus zeker niet te lang wachten als ik van jou was, want tussen passen en leveren van je kleed kan al makkelijk 14 weken lopen.

Succes ermee !

Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik27-2-2008 22:18:32

Hallo,
ik zit met zelfde probleem, het doet me pijn om 1000 euro te moetne uitgeven voor een kleedje dat ik maar 1 dag aandoe.
heb een site gevonden van een bruidswinkel in nederland:
http://hetgoudenhart.come2me.nl/index.php?id=445835
kleren worden op maat gemaakt en kosten 499€ voor een bruidskleed (vaste prijs) misschien de moeite om daar eens te gaan zien?

veel succes
knuffel
Veronique

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 8:13:17

Hey Katrien!

Ik zag niet op tegen het passen en het kiezen van een trouwkleed; ik was wel bang dat ik met niets zou staan (heb geen ideale maten). Maar gelukkig was mijn angst ongegrond, ik heb mijn droomkleed gevonden bij Clair de Femme. Daar hebben ze mooie kleedjes die echt goedkoop zijn (gemiddeld rond de 500 Euro).
Ik hoop dat je snel iets vindt!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 12:10:26

Ook goede adresjes volgens mij zijn:

* Maxims in Aarschot (heel vriendelijk, willen je niets opdringen, ruime keuze, op afspraak, geen retouchekosten)

* Jagré in Antwerpen (vriendelijk, alle budgetten, zonder afspraak, nadeel: kleine paskamers)

* Le Chapeau in Antwerpen (Super pasruimte, heel groot met veel spiegels, vriendelijke en behulpzame verkoopsters, nadeel: geen bancontact)

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik28-2-2008 12:42:31

Ik ben in totaal in 6 winkels binnengeweest, en prijs/kwaliteit vond ik de kleedjes van Miss Kelly veruit het beste. Ik er enkele van gepast in Couture Ann (Aalst), en die vrouw was echt héél vriendelijk en eerlijk. Zeker een aanrader! Bij Clair de femme ben ik ook geweest. Misschien lag het aan de kleedjes die ik gekozen heb, maar de afwerking ervan was echt minder goed. Heb uiteindelijk in Le chapeau een kleed gevonden. Die winkel zou ik aanraden gewoon al door de gigantische collectie die ze in huis hebben.

Patricia

Meld misbruik28-2-2008 13:28:33

Katrien, zeker niet tegenop zien.
Ik zag er zelf wel naar uit, maar had ook niet het budget om 1000€ of meer uit te geven aan een kleed.

Zelf ben ik bij Jagré in Antwerpen geweest (Quellinstraat) en ben daar heel vriendelijk geholpen. Ik ben nochtans van Gent, maar wou echt de winkel van Bee eens bezoeken.
Ze hebben er ook redelijk wat keuze en de prijzen vallen heel goed mee.
Echt een aanrader!

Paticia
01/08/2008

Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:27:23

Bedankt voor jullie tips en goede raad, ga dit weekend al eens op het net surfen.

En ik kijk er ook al een beetje meer naar uit ... heb mijzelf voorgenomen om het tweede weekend van maart 'op jacht' te gaan naar dé ideale jurk ...

Katrien

Katrien
8-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:27:32

Bedankt voor jullie tips en goede raad, ga dit weekend al eens op het net surfen.

En ik kijk er ook al een beetje meer naar uit ... heb mijzelf voorgenomen om het tweede weekend van maart 'op jacht' te gaan naar dé ideale jurk ...

Katrien

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 9:15:27

hey Katrien!

Ik was ook bloednerveus om te beginnen passen!
Ik had schrik dat die verkopers mij gingen pushen en met van alle dingen gingen afkomen!
Maar dat valt echt heel goed mee!
Ik heb mijn kleed gekocht bij Moderna in Schepdaal.
Ze zijn er heel vriendelijk en nemen ook echt hetgeen je mooi vindt! ze dringen niet aan en HELPEN echt! zeker een aanrader.
Qua prijs niet de goedkoopste, ik denk dat ze gemiddelde hetzelfde zitten als andere bruidsboetieks.
Mijn kleed was €1110, maar je hebt er goedkopere en ook veel duurdere.

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info