Terug naar overzicht
Hey, Geen paniek, ga gewoon eventjes bij Ava langs voor een paar van die doorzichtige zakjes of zo en steek er wat van die zure beertjes of andere snoepjes voor kinderen in. Allemaal in een grote mand en het is klaar. Zoveel werk en tijd zal dit niet in beslag nemen. En ik denk wel dat dit negen op de tien keer gedaan wordt.Groetjes, Sofie
Hey!Geen paniek. Een mogelijke oplossing is: In de Makro hebben ze veel soorten snoep in van die grote plastieken dozen. Daar kan je bijvoorbeeld enkele soorten kopen (bijv. van die zachte beertjes - hebben alle kinderen graag). Je kan er ook (in de Makro dus) doosjes of zakjes kopen om de snoepjes in te doen. Heel gemakkelijk!!Ik ga het ook zo doen!Veel succes!Lieselot05/07/08
Hey,je kan ze misschien allemaal een bellenblaas potje geven,fun gegarandeerd!grtz sarah
Heel erg bedankt voor jullie snelle reactie, mijn eerste 'paniekaanval' is al verdwenen :-)) Ik zal wel iets in elkaar foefelen, tijdens mijn middagpauze effe naar de winkels crossen. Ik moet er nu wel om lachen, maar ik hoop dat dit de laatste verrassing is hoor :-)
in bijna elke snoepwinkel kan je snoepsate's kopen (vanaf 1 euro)bellenblaas in de zeeman (5o cent)kleine zakjes snoepmini cadeautjes bij wibra of zeeman zijn spotgoedkoop...vind dat je dat wel moet voorzien.. is wel de gewoonteje kan het zo goedkoop of duur maken als je wilgeen paniek zou ik zeggen! regel je op half uurtje als het moet
@ Sarah, Dat hangt er maar vanaf van waar je bent, want bij ons is dat helemaal niet de gewoonte. Ik woon in Lier, maar ben oorspronkelijk van Meerhout en van alle huwelijken waarbij ik op het stadhuis of in de kerk geweest ben, heb ik dat nog NOOIT gezien.Wij zijn het in ieder geval niet van plan.Maar daar doet ieder zijn goesting mee natuurlijk...GroetjesInes3/10/2008