Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe oud zijn jullie?

27-2-2008 21:23:36
haaj meiden,

wij trouwen 17 mei 2008... en grmmzz ik haat de mensen hun geklets... ze zitten namelijk constant te klagen en zagen over dat wij nog wat jong zijn om te trouwen.. ik ben namelijk 21 en mijn toekomstige 23.. pff dat is toch onze keuze.. onze familie staat achter ons..
wij wonen nu al tijdje samen en zijn al lang samen dus wij zijn er klaar voor..

kan iik toch niet aan doen als zij scheiden.. ze waren zelf zo jong dat ze trouwden..

en bye the way dan mag je als je 30 bent nog niet trouwen want dan kan je nog uit elkaar gaan..

fieuiwww dat lucht op

kusje kelly

Kelly
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 30 | Gelezen: 1252

Natacha B

Meld misbruik27-2-2008 21:25:57

Wij trouwen op 16 mei en dan ben ik 25 (maart) en hij is net 24 geworden. Wij zijn 4 jaar samen die dag en wonen dan 1 jaar en 8 maand samen.
Niet achter kijken ... jullie zullen zelf wel weten of jullie er klaar voor zijn of niet toch?

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik27-2-2008 21:35:22

Niets van aantrekken, jullie doen wat jullie willen! Zoals je zegt; uit elkaar gaan gebeurt altijd. Of je nu getrouwd bent op je twintigste, dertigste, veertigste...

En good to know: ik ben 21, mijn aanstaande echtgenoot 23 :-)

Groetjes en geniet er maar van!

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik27-2-2008 21:49:09

Hoi, ik ben 28 en mijn vriend 30. We wonen nu bijna 5 jaar samen. Ik ben er (bijna) zeker van, als we elkaar vroeger hadden ontmoet we ook vroeger zouden trouwen, het zit gewoon goed en dat is wat telt. Je weet nooit of iets blijvend is, dat is uiteraard je intentie en die is volgens mij niet anders omdat je jonger of ouder bent.
Ik wens jullie heel veel succes en besef maar dat jullie alvast 7 jaar meer hebben om van elkaar te genieten dan wij!
Groetjes,
Freya
24/05/08

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 21:52:27

Hoi!

Ik ben 24, mijn vriend 28.
We zijn 5 jaar samen dit jaar.

Niet luisteren naar wat de mensen zeggen. Ze zeggen zoveel...
(teken dat je belangrijk genoeg bent om over te praten... Hehe!!)

Veel succes

Veronique
18-10-2008
 Meld misbruik27-2-2008 21:54:28

niks van aantrekken!!!
wij worden allebei dit jaar 30, maar zijn mama en papa geworden op ons 24... en ook toen kregen we commentaar dat we veeeeeeeeeel te jong waren.
maar ja, als onze meid straks 24 is en het huis uit gaat, zijn wij nog maar halverwege de 40 en kunnen we aan onze 2e jeugd beginnen ;-)

gewoon genieten!!!

dikke knuffel
veronique

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik27-2-2008 21:56:55

HEY

Ik ben 21 en mijn verloofde 29. We zijn nu reeds 4 jaar samen (als we trouwen 5.5).

Ik heb gelukkig nog geen reacties gehad buiten van mijn ouders die wat schrik hebben om direct zelfstandig te zijn na mijn studies. (Hopelijk studeer ik de week voor de trouw af)
Dus ik zou er me idd ook niets van aantrekken...

Groetjes, Laura

Tamara

Meld misbruik27-2-2008 22:19:28

Ik zal 28 zijn en mijn hubbie-to-be bijna 31. We kennen elkaar dan al wel maar dan 11 jaar. Voor mij persoonlijk vind ik het al vrij 'oud' om te trouwen.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik27-2-2008 23:11:43

Hey,ik ben 31 en mijn verloofde 35,we kennen elkaar dan bijna 7jaar en ons dochtertje is dan net 3 jaar.
Ik vin dat er geen leeftijd staat op trouwen,als je elkaar graag ziet en jullie zijn gelukkig samen moet je ervoor gaan!!!
Veel succes grtz sarah

lise

Meld misbruik27-2-2008 23:17:59

ik zelf ben nu 18 en volgend jaar in september trouwen we dan zal ik op mijn 20 komen en mijn vriend zal dan 25 zijn ik vind als je er klaar voorbent waarom niet eh de grote stap te zetten

lise

Meld misbruik27-2-2008 23:18:13

ik zelf ben nu 18 en volgend jaar in september trouwen we dan zal ik op mijn 20 komen en mijn vriend zal dan 25 zijn ik vind als je er klaar voorbent waarom niet eh de grote stap te zetten

lise

Meld misbruik27-2-2008 23:18:28

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik27-2-2008 23:26:27

18 vind ik persoonlijk iets te jong, eerst een beetje van de wereld zien, je eigen zelfstandig leven opbouwen en best ook een tijdje samenwonen zodat je elkaar in de dagdagelijkse sleur leert kennen en samen een leven opbouwen en financiën regelen want daar kan het al eens mislopen, hoe verliefd je ook bent

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik27-2-2008 23:35:09

Ik ben 21 (zal 22 jaar zijn als we trouwen) en mijn aanstaande is 35 (zal 36 zijn). We zijn bijna 4 jaar bij elkaar en wonen bijna 2 jaar samen.

Ik ben nit alleen jong, maar ons leeftijdsverschil kan ook al tellen. Niemand heeft eigenlijk vervelend gereageerd, behalve mijn studiegenoten, die toch wat geschrokken waren - maar ook blij voor me zijn.

Het is jouw leven en inderdaad - scheiden is geen eenvoudige situatie en heeft niet noodzakelijk te maken met de leeftijd waarop je trouwt...

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik27-2-2008 23:49:21

hoi iedereen,
als je vind dat trouwen in een dagdagelijkse sleur terechtkomen is...denk ik , en vrees ik dat je er beter vanaf blijft...dit is gericht aan mensen die hun zegje al deden op deze vraag...dan ben je nog niet gehuwd en eigelijk al aant scheiden...kzou toch maar eens goed nadenken over je JA zeggen...

San
12-4-2008
 Meld misbruik27-2-2008 23:59:53

Wij trouwen op 12 april. Mijn ventje is vorige week 38 geworden en ik word na de trouw 36 jaar. Op 15 april zijn wij 20 jaar samen en in december wonen wij 10 jaar samen.

Sandra

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 5:52:55

Hey als wij trouwen ben ik 26 en mijn aanstaande 30. Wij zijn dan 7 jaar samen en woonen 4 jaar samen. Bij ons heeft het even geduurd omdat ik niet Belg ben en ik eerst wilde zien of ik hier wel kon aarde, en of we wel echt goed bij elkaar passen. Maar eigenlijk was het voor mij op m'n 20ste al duidelijk.
Ik vind als jullie er klaar voor zijn dan schijt aan wat iedereen zegt. Dat ze zich maar meer met zich zelf bemoeien.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008
www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl

Laurie

Meld misbruik28-2-2008 7:09:54

Hey,

Wij zijn ook nog "jong" om te trouwen. Ik 23 en hij 24. Eerlijk gezegd hebben wij hier nog geen negatieve reacties over gehad. Gelukkig! Als jullie samen gelukkig zijn, dan moet je je niks aantrekken van wat anderen denken!

Veel geluk samen,

Laurie

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 8:07:31

Hey Kelly!

Wij trouwen op 13 september, en dan ben ik 25 en mijn vriend 26 (hij wordt een paar maanden na onze trouw 27). We zijn dan al 7 jaar samen en wonen al 2 jaar samen.
We zijn al samen vanaf mijn 18 jaar, en als ik niet zo lang gestudeerd had, waren we al vroeger getrouwd geweest. Mijn ouders zijn trouwens getrouwd op hun 21, en zij zijn nog altijd gelukkig getrouwd (al 27 jaar ...). Trek je dus niets aan van de commentaar, doe gewoon wat jij wilt! Het is jouw leven, he.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 8:07:31

hej,
wij zijn dan ook te jong. ik ben 23 en mijn vriend 22. als we trouwen zijn we 24 en 23 jaar. de omgeving zegt ook soms: is da niet wat snel? maar naar mijn gedacht of je nu trouwt of binnen 5 jaar, scheiden kan altijd gebeuren...

gewoon laten overwaaien. ongelooflijk hoeveel kritiek een trouw kan krijgen eh..

grts cindy 12.09.08

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 9:00:19

ik zeg niet dat trouwen in de dagelijkse sleur terechtkomen is maar dat het beste is dat eerst even in het gewone leven met elkaar leert omgaan, soms kan het heel goed klikken tussen 2 mensen als ze jong zijn maar vanaf dat ze zelf voor de financiele kant moeten zorgen en verantwoordelijk zijn dat het daar mis kan lopen. ik ben zelf ook nog maar 24 maar ken mijn toekomstige zeer goed, we wonen al 4 jaar samen en hebben samen eenn huis gebouwd en veronderstel dat ons huwelijk onze relatie alleen maar nog sterker zal maken .

ik ken verschillende mensen die op trouwen staat en waaronder een koppel die ook zo jong zijn en er heilig van overtuigd zijn dat dit de ware is maar verschillende mensen rondom stellen zich die vraag of dit wel echt zo is aangezien er regelmatig 'relletjes' zijn tussen die 2 en ze nogal onervaren in het leven staan.z elf willen ze niet luisteren naar die reacties van nochtans mensen die hen echt graag mogen maar ik denk dat het voor hen eigen goed is dat ze eerst even stilstaan bij wat trouwen is en wat voor verbintenis dat je aangaat .

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik28-2-2008 9:35:38

Hoi bruidjes,

wij trouwen op 9 mei 2009 en dan zal ik 24 jaar zijn en mijn verloofde 27 jaar. Op dat moment zijn we 4,5 jaar samen waarvan we bijna 3 jaar samengewoond hebben. Ik moet Leen toch ook een beetje gelijk geven, ik heb zelf heel goed gemerkt dat je elkaar pas echt leert kennen als je samenwoont en als je samen een huishouden draaiende moet houden. Ik vind dat het samen regelen en organiseren van al die praktische en financiële zaken een goede relatietest is.

Maar om even terug te komen op het onderwerp: ik vind persoonlijk dat je geen leeftijd kan plakken op trouwen.

Groetjes,

Liese

karen
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 11:29:04

hey kelly,

Wij trouwen ook op 17 mei en op die dag zal mijn ventje juist 34 zijn en ik nog 29 ( in oktober 30). We zijn wel al 15 jaar samen en hebben 2 kindjes samen (3jaar en bijna 1)

gr,
Karen

karen
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 11:29:17

hey kelly,

Wij trouwen ook op 17 mei en op die dag zal mijn ventje juist 34 zijn en ik nog 29 ( in oktober 30). We zijn wel al 15 jaar samen en hebben 2 kindjes samen (3jaar en bijna 1)

gr,
Karen

Céline
24-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 12:07:13

Ik ben 32 en mijn toekomstige bijna 36. Op onze trouwdatum zullen wij welgeteld 18 maanden samen zijn. Je kunt dus nog zeggen dat het te snel gaat. Als het goed loopt is het nooit te snel of te jong, als het slecht afloopt zal je wel die opmerkingen krijgen. Leeftijd speelt geen rol, wel hoe je je zelf voelt !

karolien
31-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 12:51:45

Ik ben er 24 en mijn vriend 29. We zijn 2jaar samen en wonen een jaar samen. We krijgen ook wel wat reacties dat het snel gaat. Maar de negatiefse reacties krijgen wij niet over onze leeftijd, maar nationaliteit. Ik ben belgische en hij is van Afrikaanse origine. Volgens veel mensen gaan die culturen blijkbaar niet samen. Wij vinden het net heel leerrijk en leuk om die verschillen te ontdekken en dan is de rest gewoon een kwestie van respect en daar samen mee om te gaan.

Maar waar je ook kritiek over krijgt, luister naar je eigen gevoel. Niemand kan de toekomst voorspellen! Gewoon genieten van elk moment dat je samen kan doorbrengen en samen in spanning aftellen naar de grote dag! :)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 12:51:48

hey Kelly!

Je beslist dit zelf een ander heeft hier niets op te zeggen!!
Uiteindelijk zijn jullie degene die het engagement doen!

BTW: wij trouwen ook p 17 mei!! veel succes!

Patricia

Meld misbruik28-2-2008 13:13:54

Wij kennen elkaar volgende week 9jaar.
Trouwen deze zomer en hij zal dan net geen 29 zijn en ik net geen 28.
Wij vonden ons al "onder de ouderen" omdat veel mensen toch halverwege de twintig trouwen. Maar wat maakt dat ook uit.
Zolang je er zelf achter staat, dit echt wilt en ook allebei, waarom er dan niet voor gaan?

En wat betreft sleur, daar kan ik Leen (dacht ik) wel een beetje in volgen.
Het is idd "beter" dat je elkaar al in het dagelijks leven, en dus ook samenleven, kent, omdat je dan al weet of je tijdens moeilijke momenten ook op elkaar kunt rekenen.
Dagelijkse sleur komt er toch of je nu getrouwd bent of niet en dan is het nog aan jullie beiden om daar iets aan te doen als jullie daar last van zouden hebben.

Als je zoals vroeger eerst trouwt en dan pas samenwoont, kan dat nog voor verrassingen zorgen en daarom niet altijd goeie.

Maar laat je niet overhalen door andere mensen, doe wat je zelf ok vindt en doe niets zonder er over nagedacht te hebben.
Geniet vant leven en van elkaar.

Patricia
01/08/2008

lise

Meld misbruik28-2-2008 14:19:16

Mijn ma was ook 20 als ze huwde en mijn vader was er 26 en zijn reeds 21 jaar gelukkig getrouwd ik vind dat leeftijd geen rol speelt.En ze vinden het nu nog geen sleur na 21 jaar huwelijk.

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik28-2-2008 18:46:33

Ik ben dan 23 en mijn toekomstige 22.
We wonen dan 2,5 jaar samen en zijn dan 8 jaar een koppel.

We hebben nog geen negatieve commentaren gekregen. Alleen maar positieve!

Alvast veel succes toegewenst!

Dorina

Meld misbruik29-2-2008 9:11:39

Hey Kelly,

Ik ben zelf 22 en mijn partner 28... we zijn al 5 jaar samen en we vonden dat het moment aangebroken was om de volgende stap te zetten ...
Ieder zijn eigen keus laat je dan ook zeker niet doen door anderen...

Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelen kan, jullie moeten samen leven en niet de mensen die zich willen moeien...

Groetjes Dorina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...