Terug naar overzicht
Wij zijn dit weekend onze fotograaf gaan vastleggen en daar hadden ze ook verschillende modellen. Anders moet je daar eens gaan kijken. Ik had er een mooi gezien, heel eenvoudig met het opschrift 'receptie', vrij dun en sober. Ik vind zo'n boek wel leuk om te hebben als herinnering, maar vind niet dat het te groot of te dik moet zijn, dat heeft weinig zin. Assorti met het foto-album hoeft niet, vind ik, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
tja, bij ons is dat iets makkelijker, alhoewel je kan dan zelf niet kiezen natuurlijk. Maar bij onze zaal krijgen we een gastenboek cadeau.Vind ik ook wel leukgroetjes
Hallo,Wij hebben onze gastenboek in de AVA gekocht!Was ook helemaal niet duur en toch heel mooi!Veel succes nog.xxxTiziana en Gianni
Een tip die ik ooit kreeg: beplak je gastenboek met een stukje van je trouwkleed. (zoals je dat zou vragen om het boeket en het kostuum te vergelijken)Ivm de AVA: echt waar, je moet eens gaan kijken, want die boeken lenen zich ook voor dat beplakken!Nele