Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

28-2-2008 10:38:25
Hallo iedereen,

Ik vind dat de meeste trouwschoenen zo een punt hebben van voor...bestaan er ook schoenen met een ronde tip?Zo een beetje retro achtig?

groetjes,

Debby
8/8/2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 901

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik28-2-2008 10:44:13

Hallo Debby!

Die bestaan zeker, mijn trouwschoenen zijn zo :-) Ik heb ze wel gevonden in een gewone schoenenwinkel (Moernaut in Sint-Gillis bij Dendermonde), niet in de bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht (daar hadden ze alleen maar schoenen met zo'n punt).

Nog veel plezier met je voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 11:25:18

Hey!

Ja, die bestaan!! Heb er ook al zo enkele gezien. Heel mooi hoor. Jammer genoeg paste dat niet onder mijn kleed (heb sandaaltjes).
Ik ben bij Gabrielli in Roeselare geweest!

Lieselot
05/07/08

Tineke

Meld misbruik28-2-2008 12:40:59

Bij Linx (Linea Raffaelli) in Leuven hebben ze schoenen met ronde punt. Daar heb ik die van mij gehaald. Alle schoenen kosten daar 190 €.
Groetjes, Tineke

Nathalie
23-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 13:02:55

Hey,

Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze er ook met een ronder tip!

Groetjes,

Nathalie

J
19-4-2008
 Meld misbruik28-2-2008 14:46:38

Inderdaad, mijn schoenen hebben ook een ronde tip. Ze komen van bij Van Loock en hebben exact de kleur van mijn kleed. De schoenen zijn er niet echt goedkoop vind ik persoonlijk (ik heb 150 euro betaald) maar ze zitten perfect en passen perfect bij mijn kleed! Ik had bij Van Loock trouwens enorme keuze. Ik had uitgelegd wat ik wou (ronde tip, lage hak, juiste kleur) en ik heb er zeker tien paar gepast die ik had kunnen nemen!

Van een gelukkig bruidje!

Jennifer
2-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 15:17:04

Hallo,

Ja er bestaan er zeker en zelfs voor grote maten zoals voor ik. Ik heb maat 43 voor gewone schoenen en 41-42 voor zomerschoenen. Ik wou ook niet zo'n puntschoenen omdat ik dat niet gewoon ben. Ik heb schoenen met ronde neus gevonden bij Gabrielli lederwaren in Roeselare. Echt een aanrader om eens te gaan!
groetjes jenn

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 16:59:08

hallo
ik heb mijn schoenen in een gewone schoenwinkel gevonden, waarom zoveel geld uit geven voor die ene dag,en ze zijn toch niet zichtbaar, ze zijn van s. oliver en hebben een ronde top

mvg

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 21:45:15

Hallo,

ik zocht net wel schoenen met punt, in de gewone winkels, en ondervond dat er heel veel ronde neuzen te koop waren.

Type winkels dat ik bezocht: denk 'shoes in the box', 'avance', 'eram' enz. Dus als je gewoon zulke koopt, betaal je minder dan in trouwwinkels én je kan ze doordragen want het is blijkbaar mode!

Groetjes,
Vero

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...