Terug naar overzicht
Hallo Debby!Die bestaan zeker, mijn trouwschoenen zijn zo :-) Ik heb ze wel gevonden in een gewone schoenenwinkel (Moernaut in Sint-Gillis bij Dendermonde), niet in de bruidswinkel waar ik mijn kleed heb gekocht (daar hadden ze alleen maar schoenen met zo'n punt). Nog veel plezier met je voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Hey!Ja, die bestaan!! Heb er ook al zo enkele gezien. Heel mooi hoor. Jammer genoeg paste dat niet onder mijn kleed (heb sandaaltjes).Ik ben bij Gabrielli in Roeselare geweest!Lieselot05/07/08
Bij Linx (Linea Raffaelli) in Leuven hebben ze schoenen met ronde punt. Daar heb ik die van mij gehaald. Alle schoenen kosten daar 190 €.Groetjes, Tineke
Hey,Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze er ook met een ronder tip!Groetjes,Nathalie
Inderdaad, mijn schoenen hebben ook een ronde tip. Ze komen van bij Van Loock en hebben exact de kleur van mijn kleed. De schoenen zijn er niet echt goedkoop vind ik persoonlijk (ik heb 150 euro betaald) maar ze zitten perfect en passen perfect bij mijn kleed! Ik had bij Van Loock trouwens enorme keuze. Ik had uitgelegd wat ik wou (ronde tip, lage hak, juiste kleur) en ik heb er zeker tien paar gepast die ik had kunnen nemen!Van een gelukkig bruidje!
Hallo,Ja er bestaan er zeker en zelfs voor grote maten zoals voor ik. Ik heb maat 43 voor gewone schoenen en 41-42 voor zomerschoenen. Ik wou ook niet zo'n puntschoenen omdat ik dat niet gewoon ben. Ik heb schoenen met ronde neus gevonden bij Gabrielli lederwaren in Roeselare. Echt een aanrader om eens te gaan!groetjes jenn
halloik heb mijn schoenen in een gewone schoenwinkel gevonden, waarom zoveel geld uit geven voor die ene dag,en ze zijn toch niet zichtbaar, ze zijn van s. oliver en hebben een ronde topmvg
Hallo,ik zocht net wel schoenen met punt, in de gewone winkels, en ondervond dat er heel veel ronde neuzen te koop waren.Type winkels dat ik bezocht: denk 'shoes in the box', 'avance', 'eram' enz. Dus als je gewoon zulke koopt, betaal je minder dan in trouwwinkels én je kan ze doordragen want het is blijkbaar mode!Groetjes,Vero