Terug naar overzicht
Dan moet je eens gaan kijken in Heusden-Zolder. Blijkbaar liggen daar wel enkele zaken. En als ik me niet vergis ook op de Hoevenzavellaan in Genk (rechts als je van Genk komt). Veel succes!
Op de Koolmijnlaan in Heusden Zolder vind je 2 bruidswinkels dicht bij elkaar. Aselin en Sposa. Bij deze laatste heb ik mijn jurk besteld. Ik kan hen zeker aanraden. Bij Sposa kan je ook terecht met een foto. Zij maken dan de jurk volledig na. Veel pasgenot!Groetjes Evy
Hallo,Ik wou eigenlijk net hetzelfde vragen, maar dan voor regio Gent. Iemand adresjes?groeten,Patricia
In de Sleepstraat in Gent heb je minstens een zo'n winkel. Ben er wel nog nooit binnen geweest, dus ervaringen kan ik niet met je delen.Succes,Nele
Hey,Mijn ma heeft haar suitekleed in Parijs gehaald. Heel mooi kleed en niet duur en ook bij vreemde uitbaters. Haar ervaringen waren zeer positief.Groetjes,Gerlinde
Hey els,in genk op hoevenzavel ligt er ook zo eentje.grtz sarah
er is onlangs (een paar maandjes geleden) een nieuwe turkse trouwwinkel gekomen ongeveer langs de M2 in maasmechelen (koninginnelaan)! zou daar zeker eens gaan kijken, ziet er allemaal mooi uit!
in hasselt in de galerie Albert in de koning albertstraat; daar is een winkel uitgebaat door turken met allemaal trouwkleren!
In beverloBest-Mode: Koolmijnlaan 407 Bus 2 3581 Beverlo (Beringen)Een turkse trouw winkel.
In de Sleepstraat in Gent is er zo'n winkel, ik ben er een tijdje geleden eens binnen geweest en heb toen wat uitleg gekregen. Ze hadden een heleboel boeken waaruit je je jurk kan kiezen (maar dan heb je hem nog niet aan gehad) en dan nemen ze je maten en ze sturen die door naar de fabrikant. Die maken de jurk dan op jouw maat en dan ga je hem halen. Dit leek me nogal een rare manier van een trouwjurk te kopen. Je moet dus echt al geluk hebben dat je eentje ziet hangen in de winkel als je hem vooraf wil passen... De winkel in de Sleepstraat is niet zo groot, ze hebben vooral suitekledij en felgekleurde jurken.
HALLO IK BEN ZELF OOK NAAR DE SLEEPSTRAAT GEGAA EN VOND HET HELEMAAL NIET RAAR IK HEB GEZEGD DAT IK IETS ANDERS WOU DAN WAT IN DE WINKEL AANWEZIG WAS EN DE DAME HEEFT ONMIDDELLIJK VOORGESTELD OM ZELF EEN ONTWERP TE MAKEN GRATIS TROUWENS EN TOEN HEEFT ZE OOK UITLEG OVER DE STOFFEN GEGEVEN WELKE DUURDER EN MINDER DUUR ZIJN WANNEER HET MODEL GETEKEND IS KAN JE TROUWENS NOG VANALLES VERANDEREN WAT JE ZELF WIL EN JE WEET OOK ONMIDDELIJK DE PRIJS ALS HET MODEL OPGESTUURD WORDT NAAR DE PLAATS WAAR ZE JE KLEED MAKEN DAN KAN JE NOG STEEDS BESLISSEN OF JE HET KLEED WEL OF NIET LAAT MAKEN