Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 8 dagen te gaan ! ZENUWEN !!!!

28-2-2008 12:40:30
Hallo bruidjes,

nog 8 dagen te gaan voor mij....

juist uit interesse: zijn er nog bruidjes die in het huwelijksbootje stappen op 08 maart?
en zijn jullie al zenuwachtig??? bij mij begint het toch te komen hoor...ik kan mij nauwelijks nog concentreren op mijn werk. Ik ben constant bezig met alles te overlopen in mijn hoofd, hopelijk ben ik niets vergeten....

aléé nog enkele spannende dagen afwachten en dan is het zover.

iemand enkele tips om de zenuwkes te bedwingen misschien?

liefs,

dorothee
7-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 741

Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik28-2-2008 13:19:45

Nog twee dagen te gaan :-)
Zenuwachtig? eigenlijk niet, noch mijn partner noch ik, alleen de mensen uit mijn omgeving. Bizar he.

Ik wens je een hele mooie dag volgende week

Groetjes,
Kelly

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 14:13:38

Hallo, wel spannend voor jullie he. Wij trouwen pas in juni en ik ben nu al soms zenuwachtig. Mijn fotograaf heeft mij wel de tip gegeven op de nacht voor D-day een slaappilletje te nemen. want hij had al heel veel bruidjes gefotografeerd die er gewoon niet uitzagen van slaaptekort. Normaal ben ik erop tegen om zomaar pilletjes te nemen maar ik ga het toch doen hoor want anders slaap ik nog geen half uur. Heel veel succes he

evi
4-4-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:38:36

Hey Dorothee,

Amai ik kan je goed geloven.
Wij trouwen 4 april en ik doe nu al geen oog meer toe.Mijn hoofd staat echt niet stil.
Ik ben ook van plan een half pilletje te nemen voor de belangrijke dag want moet verschrikkelijk zijn juist die dag doodop te zijn.

Groetjes

Evi

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 23:19:15

Geniet van het "aftellen" zou ik zeggen. Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen!!
Het zal er inderdaad snel zijn. En zeggen dat je al zo lang aan de voorbereidingen bezig bent geweest he...
Ik hoop dat jullie een supermooie dag zullen beleven!!!
Alvast proficiat!

Lieselot
05/07/08

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik28-2-2008 23:35:52

Begin alsjeblieft geen pillen te slikken die je anders nooit slikt! Vertrouw er gewoon op dat alles goed zal verlopen, geniet van elk moment dat jouw dag nadert en geniet ook intens van de dag zelf... Onthaal elk 'foutje' als een blooper waar je later nog hartelijk om zal lachen!
Lien, 12 dagen getrouwd, super genoten van dé dag (ook al had ik 's ochtens bij de foto's al een scheur in mijn kleed gemaakt, tja, dat gebeurt wel eens zeker?)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...