Terug naar overzicht
HoiMaya is een beetje bazig maar ze heeft ook humor en ze weet heel goed waar ze over spreekt. Ze zal direct zeggen wat je staat en wat niet en ze heeft het ook bij het rechte eind. Ik heb er mijn bruidsjurk besteld en mag 24/4 voor de eerste keer gaan passen. Heb ook in 2004 al suitekledij laten maken bij Maya en was heel tevreden.En gaan kijken is altijd vrijblijvend.Groetjes, Chantal23/8/2008
Hoi Katleen, Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Boetiek Maya en ben daar heel tevreden over de service. Het is een al wat ouder winkeltje en heeft een heel ouderwets interieur, maar de bazin is werkelijk super.Die zegt rechtuit haar gedacht ook al staat jou dat niet zo aan. Ik ben zelf niet van de magerste, maar ze wist me wel gerust te stellen. Ik had bv. een top met een rok gezien van Marylise en ik was echt weg van die top. Jammer genoeg had ik 'm in de vorige winkel niet kunnen passen wegens niet in mijn maat. Zij hadden 'm wel, maar hoewel ik echt voor dat model ging, heeft ze mij toch kunnen overtuigen dat dat niet het meest flatterende was voor mijn figuur. En ze had gelijk!!Dus echt een aanrader!Kan niet wachten tot 9 augustus, want dan mag ik voor het eerst mijn eigen kleed gaan passen...GroetjesInes3/10/2008
Hallo KathleenIk kan het onderstaande alleen maar bevestigen! Ik zou zeker niet twijfelen! Ze hebben er zoooooo veel keuze (de winkel staat letterlijk propvol!) en de service is super. Mijn mama, schoonmama en zus hebben er ook hun suitekleed van. Dat zijn dus al 4 tevreden klanten ;o)Succes!Ellen
Mijn bruidskleed komt ook van Maya, net als de suitekleding van mijn mama en (schoon)mama.We zijn allen zeer tevreden.Maya is inderdaad rechtuit, maar dat heb ik liever dan een verkoopster die zegt dat je er in alles goed uitziet.De winkel oogt idd wat ouder, maar ze hebben superveel keuze, in vele maten, ook grotere.Ik moet de laatste keer gaan passen op 15 maart. Kijk er al naar uit.Melissa29-03-2008
Zowat zelfde ervaring als anderen.Ouderwetse winkel maar wel ruim aanbod.Persoonlijk kon ik niet om met de manier van 'verkopen' - erg bazig en heel neerbuigend tegenover haar personeel! Maar als daar je droomjurk hangt is dat bijkomstig, niet? Succes - Nadine