Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Labaere zottegem: ervaringen?

28-2-2008 15:34:50
Hallo iedereen,

Heeft iemand ervaringen bij het huren van een kostuum bij Labaere?
Is er een goede service? Waren ze vriendelijk?

Groetjes jenn

Jennifer
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1543

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 15:58:16

Hey,

Wij zijn vorige zaterdag bij Labaere geweest voor het huren van kostuums van onze suite. We zijn heel vriendelijk onthaald geweest en alles was heel snel gekozen en geregeld. Je maakt wel best een afspraak op voorhand.
Genoeg keuze en goede prijzen.

Groetjes, Katrien

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik28-2-2008 15:58:29

Hey Jennifer,

Mijn schoonbroer wou daar twee jaar geleden alle kostuums gaan huren voor de mannen in de suite. Maar toen ze een tweede keer teruggingen met de mannen van de suite bij is er van alles misgelopen... Waren ook niet echt vriendelijk naar het schijnt. Uiteindelijk zijn ze bij een andere winkel ceremoniekledij gaan huren, ik geloof in Gent.

groetjes!

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik28-2-2008 16:06:15

Hey

Mijn man had een afspraak gemaakt om te gaan kijken voor zijn trouwkostuum.
Hij was stipt op tijd, en had zijn getuige mee.
De dame kwam zelfs niet van achter haar toog en zei dat de trouwkostuums 'daar' hongen.
Ze vroeg er dan ook maar onmiddellijk bij of het 'om te kopen was'
Ze zeiden toen dat ze toch eerst eens wouden 'kijken', hetgeen toch normaal is veronderstel ik

Ze gingen dan zelf maar zien, en toen ze na 15 minuten nog niet van achter haar toog kwam, zijn ze weggegaan,
ze heeft zelfs niks gezegd.

hij vond het schandalig !

Zijn kostuum is uiteindelijk gekocht bij styletailors, ze doen daar ook verhuur
www.styletailors.com

Ze zitten nu ook in Aalst, maar dat staat nog niet op hun website.

groetjes
christel
getrouwd op 16 juni

Laurie

Meld misbruik28-2-2008 17:42:08

Hey,

Wij huren kostuums bij Labaere en mijn vriend heeft er zijn kostuum gekocht. Wij zijn goed ontvangen.

Groetjes,

Laurie

lies
5-7-2008
 Meld misbruik28-2-2008 18:43:17

@christel
Ik veronderstel dat de verkoopster vroeg of het om te 'kopen' was omdat je er ook kan 'huren'. En ik denk ook dat als je zegt dat je eerst wil kijken, ze je op je gemak laten rondlopen en pas helpen als je dat vraagt.

Wij hebben er goede ervaringen mee en zijn vriendelijk geholpen hoewel we geen afspraak hadden voor het huren van kostuums. Best doen, in het weekend kan het nogal druk zijn.
groetjes,

kim
29-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 22:08:40

Mijn toekomstige heeft zijn kostuum ook gekocht bij Labaere. Hij heeft er geen enkele klacht over en is zeer vriendelijk ontvangen. Ookde kostuums voorde suite gaan we daar huren. Over een 2tal weken hebben we een afspraak.

Groetjes
Kim

Els
30-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 10:01:42

hey,
Zaterdag zijn we naar Labaere geweest om een kostuum voor mijn aanstaande. Ik had op voorhand gebeld maar ze zeiden dat we gewoon mochten langskomen, dat er toch genoeg verkopers rondliepen om te helpen.
We zijn daar dan toegekomen en onmiddellijk goed ontvangen. Ze hebben echt naar onze wensen geluisterd en ons heel goed geholpen.
We kregen onmiddellijk te zien wat binnen ons budget was, werden goed geholpen bij het passen en zo.
Er moeten nog enkele retouches gebeuren en die zitten gewoon in de prijs ingerekend...

Kortom, helemaal geen slechte ervaring. Heel vriendelijk, correct en geduldig.

We mogen binnen 3 weken het kostuum gaan afhalen. Als dat ook nog naar wens is, zijn we heel tevreden over deze zaak.

Groetjes,

K
7-7-2007
 Meld misbruik29-2-2008 19:30:02

Superonvriendelijk zijn ze daar. Zijn er vorig jaar langsgeweest, en ze deden zeer neerbuigend. Mijn man mocht amper 1 kostuum passen, en van de rest enkel de vest. Zo kan je toch geen keuze maken. Het was duidelijk dat ze hun lunchbreak wilden nemen, maar in theorie was de winkel nog zeker een half uur open. En voor zo'n duur kostuum te kopen heeft een mens toch zijn tijd nodig zeker...
Zijn uiteindelijk bij Mr Kado gegaan in Gent, enorm vriendelijke en behulpzame mensen, en daar mocht hij zo veel kostuums passen als hij wou. Veel beter!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...