Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tijdsindeling feest

28-2-2008 15:52:49
Hey bruidjes,

Wij trouwen op 8/8, dat is een vrijdag. Nu zou ik mijn feest toch in 3 delen willen opsplitsen nl. een receptie, avondfeest met eten en enkel dansfeest.
Ik zou dit zo opdelen:
receptie van 16u30 tot 18u30
start avondfeest om 19u: ontvangstdrankje, diner met BBQ en paëlla
start dansfeest om 22u, met ijskarretje en veel drank natuurlijk
Nu vraag ik me af of deze indeling haalbaar is? Ik wil vermijden dat de 'dansers' binnen komen als de rest nog aan het eten is, langs de andere kant wil ik ze ook niet bij wijze van spreken om middernacht laten toekomen. Wat denken jullie over deze indeling? Is 3 uur genoeg voor de groep eters?
Groetjes, Peggy

Peggy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 983

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 16:56:34

dag peggy
ik zou eens vragen in mijn feestzaal hoe lang dat duurt zij zullen dat wel weten,uit ervaring, van mij hebben zij dat geregeld en uitgelegd hoe lang alles duurt en te werk gaat
mvg

J
19-4-2008
 Meld misbruik28-2-2008 17:03:56

inderdaad, effe vragen in de zaal. Het zal er ook van af hangen of je een buffet hebt of bediening aan tafel. Ons avondfeest begint om 18u en de dansers komen om 22u.

Peggy
8-8-2008
 Meld misbruik28-2-2008 19:13:46

JA maar, wij hebben geen feestzaal genomen waar alles voor ons geregeld wordt.
Wij hebben enkel een zaal, al de rest van catering moeten we zelf regelen...

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 7:24:01

Hey peggy,

Wij hebben ook een gewone zaal met traiteur. Volgens de traiteur moet je zo rekenen: half uur per gang, alleen voor hoofdgerecht een uur tellen. En dan zou je voldoende tijd moeten hebben.

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...