Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekstje ouders

28-2-2008 16:59:08
hey,
ik ben opzoek naar tekstjes om de ouders te bedanken. wss al veel gestelde vraag maar toch...
Alvast bedankt.
Sophie

Sophie
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 696

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 17:52:34

hallo,

wij hebben dit gekozen:

Heel dikwijls was er iemand goed voor ons… Er was iemand die ons verzorgde toen we klein waren en naast ons stond als we ziek waren. Er was iemand lief voor ons toen we groot werden; iemand die wist wanneer we jarig waren, ons verraste op een doodgewone dag met een kleine attentie, een groet, een glimlach, een vriendelijk woord. Iemand die bij ons bleef als de anderen ons lieten staan en die ons aanmoedigde. Er was iemand die blij was omdat wij blij waren. Er was iemand die onmerkbaar maar zeker zijn hand legde op ons leven en veilig onze stappen leidde op de weg van de liefde ...
Bedankt lieve ouders voor al die goede zorgen die we reeds mochten ontvangen en waarschijnlijk toch nog mogen ontvangen.

groetjes
heidi

karen
13-10-2007
 Meld misbruik28-2-2008 18:31:57

Hallo,

dit was onze tekst:

Er was eens een boom, een grote boom, die met zijn brede takken langs de waterkant stond. Op een zekere dag, kwam er een man, gewapend met een mes. De boom hield van schrik het ruisen in; maar er was geen ontkomen aan. De man sneed de mooiste tak van de boom weg en nam hem mee naar huis. Drie dagen later kwam hij terug, en opnieuw werd de boom angstig en bezorgd en dacht: "Welke tak is er nu aan de beurt?"
Maar de man ging zitten aan de voet van de boom en blies op een fluit die hij van die tak had gemaakt. De boom luisterde en verstond het lied: ‘Hoor je mij, herken je mij nog? Ik ben van jou, uit jou hout gesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied, maar jou vergeten doe ik niet. Ik leef en zing en ik dank het aan jou.’

Groetjes

Inge
13-6-2008
 Meld misbruik28-2-2008 20:08:00

Beste Sophie

Wij hebben zelf een tekstje gemaakt. Kort, maar krachtig en recht uit ons hart!

Dit is ons tekstje:

Bedankt, ouders,
voor de mooie opvoeding
die we van jullie kregen.
Voor de 'echte thuis'
waar we altijd welkom zijn
in mooie en voor ons soms woelige dagen.
We kunnen steeds op jullie bouwen en vertrouwen.
Zonder jullie woorden, zonder jullie handen op mijn schouders zouden wij niet geworden zijn wie we nu zijn.

Daarom zeggen we jullie
'Dank je wel voor alles'

Veel succes met jullie voorbereidingen!

Groetjes
Inge

http://inge-kris.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...