Terug naar overzicht
Wij zijn er nog niet naar een feest geweest, maar wel gaan brunchen met de familie. Was een super locatie en de bediening en het eten waren heel goed verzorgd!
Wij zijn er naar een trouwfeest geweest.Het eten was er lekker en uitgebreid.De zaal was mooi versierd en de tafels gezellig opgesteld. 2 punten die we minder vonden:* de DJ van de zaal (niet echt ons genre van muziek, maar ik weet niet of het koppel hier inspraak in had)* tijdens het eten werd er op een groot scherm reclame gemaakt (voor sponsors?) en dat vonden we echt ongepast ...
Hey!Marina, ook wij zijn aan het nadenken om ons feest daar te geven...Het zal dat worden of 'de kleine graaf' in 's Herenelderen.Wanneer trouwen jullie?Groetjes
Hey,Wij denken ook aan Den Lavaar in Heusden-Zolder, daar hebben we ook nog een afspraak gemaakt.Mijn schoonfamilie komt uit de andere kant van het land, vandaar dat ik ook wel wil kijken naar iets "goed" bereik- en vindbaar.Wij plannen begin volgend jaar te trouwen, een exacte datum hebben we nog niet. groetjesMarina
Hey,wij trouwen op 02/08/2008. wij hebben ons feest in "De Kleine Graaf" in 's Herenelderen. WPC was ook een optie maar mijn grootouders hebben daar hun feest gehad voor hun gouden bruiloft. De reden waarom ik het niet in het WPC wou: wij hebben maar 90 mensen en dan is de zaal (janssen-zaal) veel te groot en ongezellig. Het eten viel toen serieus tegen!! Wij zijn toen naar de kleine graaf gaan kijken en dat is gewoon echt een droomlocatie. Machtig mooie zaal. We zijn er al naar een feest geweest en het was superlekker en gezellig. De prijzen zijn ongeveer vergelijkbaar. Als je ongeveer wil weten wat het kost, mail me gerust: kimmekej@gmail.comgroetjes
Den Lavaar is ook de moeite, daar zijn we voor een ander trouwfeest geweest :-)Als ik zou 'moeten' kiezen, zou ik voor Den Lavaar gaan. Persoonlijk vond ik het daar gezelliger en lekkerder (zij hadden internationaal buffet). Ook de locatie vind ik mooier, maar dat is uiteraard persoonlijk.De Kleine Graaf leek ons ook de moeite, maar dat was nog niet open toen wij een beslissing moesten maken.