Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis met zoontje van 2,5

29-2-2008 9:25:08
Hallo bruidjes,

Wie heeft er tips voor een zonnige maar niet té hete huwelijkreis mét ons zoontje die in september bijna 2,5 zal zijn?
Groetjes!

Peggy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1346

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 12:08:43

Dag Peggy,

Aangezien je zoontje nog zo jong is, zou ik toch vermijden het vliegtuig te nemen. Denk dat die druk ongeloofelijk veel pijn moet doen in die kleine oortjes. Als je een autovakantie neemt, kan je zelf je tempo kiezen om op je bestemming te geraken. Afhankelijk van hoelang je wil rijden en of je strand wil of niet vindt ik volgende bestemmingen zeer mooi:
- Kroatië-Istrie: het plaatsje Vrsar is zeer rustig ligt vlak aan de zee, heel mooi azuurblauw water, maar ik dacht dat je der geen zandstrand hebt, enkel rots. Verder in Istrië heb je nog het leuke stadje Pula of Porec. Rovinj vind ik persoonlijk iets minder.
- Frankrijk: de kustlijn tussen Narbonne en Perpignan. Of cliché - ik weet het, maar toch zo mooi - de Provence. Een absoluut romantisch plaatsje in Frankrijk en dan meer bepaald in de Elsas is Eghisheim. Werkelijk prachtig, als je er arriveert dan waan je je direct in een sprookje met ridders en jonkvrouwen.
- en dan onze eigen bestemming: Italië - Toscane.Romantisch decor, lekker eten en lekkere wijn... wat wil een mens nog meer
Uiteraard zijn dit louter mijn persoonlijke voorkeuren, maar misschien dat je er toch iets aan hebt.
anders moet je voor jezelf een keer uitmaken wat je precies verwacht van de vakantie, hoe je wil reizen, wat je wil doen of niet doen... en met je eisenpakket naar het reisbureau stappen en vragen of ze je zelf een voorstel willen doen???

groetjes,

Marijke
02-08-2008

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 12:09:57

oeioeioei vind ik met dt. 'k mezelf serieus aan mijn oren moeten trekken....

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik29-2-2008 13:51:01

hey,

wij zijn een twee jaar geleden op reis geweest naar het eiland Kos in Griekenland. Een héél mooi stadje, wij hadden een heel goed hotel (Ramira Beach) waar enorm veel animatie is (zelfs tot eind september) zowel voor kinderen als volwassenen!

Je kunt verschillende uitstapjes doen en er zijn zelfs reisbureau's die aan de kinderen denken bv met de piratentocht. Was zalig om te doen en er waren heel wat kindjes (ook kleine) op de boot. Het eiland kun je gemakkelijk verkennen met de fiets, bijna ieder hotel heeft een eigen fietsenverhuur. Bij ons was het eind september tussen de 28 en 25°. Ik vond dit al warm genoeg :o)

Kos is echt de moeite waard!

groetjes!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik29-2-2008 14:19:52

Hey peggy,als wij 18/07 trouwen is ons dochtertje net 3 jaar,wij stellen de vakantie uit tot september en gaan naar het zuiden van spanje (torremolinos),zolang we het leuk net ons 3-tjes hebben maakt het nie uit waar we gaan.
Zijn vorige zomer wel met de auto geweest(frankrijk,midi pyrinees) en viel ook heel goed mee.
grtz sarah

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 16:42:03

Of je kan ook naar Portugal gaan. Het leven is daar ook niet zo duur (wel als je volledig in het zuiden gaat, naar Algarve. Daar is het wel wat duurder).

Veel succes met je zoektocht,
Groetjes, Amalia

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 17:57:21

- mallorca
- malta, westin dragonera.. mooi en kindvriendelijk. Heb er mee gebeld. Je kan vb vroeger gaan eten dan de andere gasten ofwel kan je het eten reserveren en dan gaan eten als het klaar is ofwel kinderopvang tijdens eten
- tenerife
-...

vliegen is totaal GEEN probleem hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums