Terug naar overzicht
Hallo Karolien,Ik heb het liedje op cd want wij gaan dit als openingsdans nemen. Ik zal vragen aan mijn ventje om dat door te sturen. Gaan jullie dit ook als openingsdans nemen en wanneer trouwen jullie?Sandra12/04/2008
wij gaan het ook als openingsdans nemen en vind deze versie veel mooier wij trouwen 08/08/2008 dus ik moet nog wat geduld hebben alvast hartelijk bedankt om het door te sturen groetjes
Hoi Sandra,Zou je "You are" van Natalia ook naar mij kunnen doorsturen aub?'k Was op zoek naar de versie van Dolly PArton en zou dan toch ook misschien deze als openingsdans willen gebruiken.Alvast bedankt!Saskia
Hallo,spijtig dat ik nu pas deze topic vind, maar wij zijn ook op zoek naar dit liedje.Is het mogelijk om dit alsnog naar mij door te sturen ook?tinekepauly@hotmail.comBedankt.Groetjes,Tine 01.08.08
Hallo Karolien,indien je dit liedje gevonden hebt, zou je het dan willen doormailen aub? Ik ben ook al zeer lang op zoek naar dit liedje maar vind alleen de versie van Dolly Parton. Mijn emailadres is kaat.84@hotmail.com. Alvast bedankt. Groetjes, Kaat 06/12/2008