Nu Online
Momenteel zijn er 812 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Hof Ter Mude

15-2-2005 23:14:06
zijn hier koppels die reeds een huwelijksfeest achter de rug hebben in hof ter mude?
wij hebben er een optie genomen voor ons huwelijk in 2006. al bij al spreekt deze zaal ons het meest aan maar we moeten binnenkort beslissen.
iedere reactie die ik hoor is altijd positief maar ik zoek nog wat meer bevestiging.

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 762

Beesje
20-6-2006
 Meld misbruik17-2-2005 19:19:03

Hallo,

Wij zijn ook naar zalen op zoek. Wij touwen ook in 2006 en hebben Hof ter Mude ook bezocht. Ik heb er al veel positieve kommentaar over gehoord. Wij hebben de zaal al opgedekt gezien en alles is tiptop in orde. De mensen zijn ook heel vriendelijk.
Wij gaan het hoogstwaarschijnlijk niet doen in Hof Ter Mude omdat we slechts met 86 personen op het feest zijn. Ik vind de zaal daarvoor te groot. Ongezelligheid is het laatste wat ik wil op zo'n dag. Moesten we een groter feest geven dan doe ik het daar onmiddellijk. De tuinen zijn ook prachtig en versiering van de zaal is dik in orde.
Twijfel jij nog tussen een paar zalen? Waar trouw jij? Wij in Brugge maar we hebben nog geen kerk. Das ook nog even kijken naar de prijzen. Ik zou wel in een klein kappelletje willen touwen . Enig idee?

Veel succes***

karen
22-7-2005
 Meld misbruik22-2-2005 7:54:40

Sophie,

Een tijdj geleden ben ik daar naar een trouwfeest geweest en dat viel enorm mee; zowel de zaal op zich als het eten. Zo goed zelfs dat we ook voor deze zaal gekozen hebben voor ons huwelijk.
Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.
Veel succes,
Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...