TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsay
6-5-2006
|
16-2-2005 8:10:53
Zelf ben ik er nog niet geweest, maar ik ben ook van plan om daar eens te gaan kijken. Drie vriendinnen van mij hebben daar hun kleed gekozen. Van hen hoorde ik toch niets negatiefs...
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
16-2-2005 8:50:03
hoi Kathleen,
Ik heb mijn kleedje bij het Bruidshuis gekocht en ik ben echt heel tevreden van hun service! Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn en geven je alle tijd en tips die je nodig hebt, het is dus zeker een aanrader. Op zaterdag is het er wel erg druk, dus ga je best in de week (of alleszins in de voormiddag). Alvast veel succes met je voorbereidingen!
Gaëlle (16.09.2005)
|
|
Nathalie
25-6-2005
|
16-2-2005 14:14:40
Beste Kathleen
Ik heb er mijn kleed ook gekocht. In april is mijn eerste pas. Ze zijn er heel vriendelijk en geven je goede raad. Zoals Gaëlle al schreef een aanrader. Je dient niet vooraf een afspraak te maken. Ze hebben er ook juweeltjes, dingen voor in het haar en schoenen, wat erg handig is.
Veeel succes
groetjes Nathalie
|
|
Tine
6-8-2005
|
16-2-2005 14:50:33
Ik ben er ook eens gaan passen. Je moet er geen afspraak maken, maar toch nemen ze de tijd voor je. Ik heb toen blijkbaar niet de juiste persoon gehad om me te helpen. Ze was wel vriendelijk, maar gaf totaal geen advies. Zodoende maakte het dat voor mij erg moeilijk. Ik kwam uiteindelijk uit op drie stuks die ik wel mooi vond (maar waarvan ik van de winkeljuffrouw geen tips rond heb gekregen). Toen ik de winkel verliet zij ze me: "lig er eens van wakker"... en erg genoeg dat heb ik dan gedaan. (ik vind de winkel zelf ook wel klein...) Waar de service erg goed is, en de keuze zeer groot is in "cermo" in Turnhout. Ze hebben een nog uitgebreidere collectie van Linea Raffaelli, en Rembo, e.a.(moest het dat zijn dat je zoekt). Je moet er wel een afspraak maken, maar ze nemen echt de tijd om met je door héél (de grote) winkel te gaan. Mijn droomjurk komt uiteindelijk van Liliane Claes, Herentals. Daar waren ze naar mijn aanvoelen niet zo vriendelijk (achteraf als je er koopt wel), maar het is er te druk met hun "opendeurdagen"... zonder afspraak. Maar wat doe je als ze alleen daar je droomjurk hebben ???
|
|
Ann
2-7-2005
|
16-2-2005 16:06:05
Mijn droomjurk komt ook van bij Lilian Claes. Ik ben verleden jaar tijdens de opendeurdagen geweest en ik heb daar zonder enig probleem zomaar 2 uur staan passen. De verkoopster was echt de top!!!! Een echte aanrader! Groetjes, Ann Nog 136 dagen!
|
|
An
24-9-2005
|
17-2-2005 8:23:01
Hallo,
Mijn zus heeft haar kleed bij het Bruidshuis in Merksem gekocht en raadt mij nu aan om ook daar te gaan. Toen mijn zus trouwde hebben wij daar ook onze suitekledij voor sommigen gekocht. Hele lieve mensen, kennen er iets van. Ik heb zelf het kleed van mijn dromen in Brussel gevonden bij Pierre-Yves. Een speciaal ontwerp, want anders had ik ook naar 't bruidshuis geweest. Enige nadeel is dat ik nu elke keer nr Brussel moet voor pas. In ieder geval, het kleed kiezen en passen op zich is al een heel speciaal moment. Geniet ervan. An (24/09/05)
|
|
An
24-9-2005
|
18-2-2005 12:01:04
Aan Tine,
Echt fantastische service bij CERMO. Mijn zus was daar eerst geweest, maar daar telt alleen geld. Eerst en vooral pushen ze zodanig en maken ze je bang dat je rap moet zijn als je niet wil dat iemand anders jouw kleed kiest. Als tip krijg je dan een OPTIE te nemen en daarvoor betaal je 250EUR. Zonder verplichtingen. Totdat je ergens anders je droomkleed vindt en dan die optie wil opzeggen, dan ben je gewoon je 250 EUR kwijt. Je mag zelfs niet iets anders kiezen (suitekledij, accesoires, ...) in hun winkel ter waarde van dat geld. Ik noem dat geen service, maar diefstal. Als je daar betaalt zullen ze miischien wel kunnen lachen. Bovendien is mijn zus daar met een megacomplex buiten gekomen omdat ze enkel maatje 36 mocht passen, terwijl ze een 42 heeft. Echt frustrerend hoor. Bij mij moesten ze net alles met speldjes smaller maken en dat geeft een fantastisch gevoel.
|
|
Katleen
27-8-2005
|
19-2-2005 17:52:05
Gisteren bij cermo in Turnhout mijn droomkleed gevonden. Heel vriendelijke verkoopster en totaal niet opdringerig!!Best wel een afspraak maken, want het was er heel druk!!! Nu maar hopen dat mijne schat het ook een mooie jurk vind, want het is iets totaal anders geworden dan wat ik eerst in gedachten had.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|