Terug naar overzicht
heyonlangs gaf iemand hier onderstaande link aanwww.dekoekjesfee.be had ik dit vroeger gezien, had ik er zeker ook één besteld voor ons huwelijk groetjeschristel
Hey!Wij gaan ook zo'n taart laten maken. Bij De Koekjesfee. We moeten nog gaan proeven, dus we weten nog niet welke vulling we gaan nemen.Bij ons wordt het een klassieke bruidstaart waarin elementen van mijn jurk zullen terugkomen.Groetjes!
www.cakeaffairs.nl super!!!of via google taartenarchitect rotterdam. (denk jeroen)maar cakeaffairs is wel echt super!
oh wij wouden dat ok zo graag en zijn dus na een specc zaak ge gaan en zij raden ons dat of om dat het deel waar de taart boven op staat niet meer mooi is en dat je zo iets niet kan uit delen ween ween want dit wil ik echt maar zo als ik hier lees nog geen slechte reactie maar vraag het je zeker na zou zonden zijn niet groetje 23/08/2008
wij hebben onze taart inderdaad bij de koekjesfee besteld en dit is de moeite.De taart word volledig op maat en wens gemaakt.Ze maakt eerst schetsen van hoe je de taart zou willen en je kan ze dan volledig zelf veranderen.Het is een heel toffe madam die haar job echt wel kent
Hey,Wij gaan ook naar de koekjesfee voor onze taart. Ik droomde echt al lang van zo een romantische taart...Mijn pa en verloofde vinden het een beetje kitsch, maar ik doe mijn goesting. Ik wil zo een taart :-)Groetjes, Tineke14/08/08
Kan iemand mij het nummer van de koekjesfee bezorgen?Mijn feestzaal had gezegd dat hij voor de taart kon zorgen, maar laat het nu af weten en wij trouwen volgende week 21/06/08!op de site kan je enkel via formulier reageren...alvast bedankt..AstridAsje@telenet.be