Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart

29-2-2008 16:29:51
Hallo

Ik ben zelf gek op van die amerikaanse bruidstaarten, zien er ook ontzettend lekker uit.

Zijn er onder jullie nog die speciaal een bruidstaart laten maken? Zo ja, door wie? En voor welke stijl hebben jullie dan gekozen, of een speciale kleur.

Groetjes

Liesbeth

Liesbeth

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 813

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik29-2-2008 16:59:30

hey

onlangs gaf iemand hier onderstaande link aan
www.dekoekjesfee.be

had ik dit vroeger gezien, had ik er zeker ook één besteld voor ons huwelijk

groetjes
christel

Bregtje
30-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 17:24:20

Hey!
Wij gaan ook zo'n taart laten maken. Bij De Koekjesfee. We moeten nog gaan proeven, dus we weten nog niet welke vulling we gaan nemen.
Bij ons wordt het een klassieke bruidstaart waarin elementen van mijn jurk zullen terugkomen.
Groetjes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 17:54:58

www.cakeaffairs.nl

super!!!

of via google taartenarchitect rotterdam. (denk jeroen)

maar cakeaffairs is wel echt super!

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik29-2-2008 19:30:11

oh wij wouden dat ok zo graag en zijn dus na een specc zaak ge gaan en zij raden ons dat of om dat het deel waar de taart boven op staat niet meer mooi is en dat je zo iets niet kan uit delen ween ween want dit wil ik echt maar zo als ik hier lees nog geen slechte reactie maar vraag het je zeker na zou zonden zijn niet
groetje 23/08/2008

kelly
24-5-2008
 Meld misbruik29-2-2008 21:51:26

wij hebben onze taart inderdaad bij de koekjesfee besteld en dit is de moeite.
De taart word volledig op maat en wens gemaakt.
Ze maakt eerst schetsen van hoe je de taart zou willen en je kan ze dan volledig zelf veranderen.
Het is een heel toffe madam die haar job echt wel kent

Tineke

Meld misbruik3-3-2008 8:38:34

Hey,
Wij gaan ook naar de koekjesfee voor onze taart. Ik droomde echt al lang van zo een romantische taart...Mijn pa en verloofde vinden het een beetje kitsch, maar ik doe mijn goesting. Ik wil zo een taart :-)
Groetjes, Tineke
14/08/08

Astrid
21-6-2008
 Meld misbruik12-6-2008 18:22:38

Kan iemand mij het nummer van de koekjesfee bezorgen?
Mijn feestzaal had gezegd dat hij voor de taart kon zorgen, maar laat het nu af weten en wij trouwen volgende week 21/06/08!

op de site kan je enkel via formulier reageren...
alvast bedankt..

Astrid
Asje@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...