Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zekerheid van zang in de kerk?

29-2-2008 17:17:26
Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik vroegen ons af hoe jullie de zang in de kerk vastleggen? Daarmee bedoel ik, hoe zorgen jullie ervoor dat de zang gegarandeerd wordt op je trouwdag? Stel dat de zanger(es) opeens geen zin meer heeft en afbelt,maar ook bijvoorbeeld bij ziekte, of als de persoon om een of andere reden plots niet kan. Er is ons voorgesteld om een voorschot te geven, maar dat geeft eigenlijk enkel zekerheid voor de zanger(es). En wat wij juist belangrijk vinden is dat we op die dag niet zonder muziek in de kerk komen te staan...

We vragen dit omdat we dit zelf laatst hebben meegemaakt, iemand had het ons beloofd en daarna afgezegd. Gelukkig wel ruim van tevoren zodat we nog een geschikte zanger(es) konden zoeken (en dat was niet zo makkelijk). We willen er alleen niet aan denken dat het zou gebeuren dichtbij de trouwdatum...

Hoe doen jullie dit?
Alvast erg bedankt!
Veel succes nog met jullie voorbereidingen!

Kim
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 777

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik29-2-2008 18:16:06

Hey!
Dat kan je inderdaad nooit met zekerheid weten, er kan altijd iemand ziekvallen ofzo! Wij hebben een zangeres met pianiste en iemand die op het orgel speelt, stel dat de zangeres ziek is, dan kan de pianiste alleen verder of anders het orgel!
Misschien kan je ook cd's voorzien?

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik29-2-2008 23:04:36

bij ons ook, wij hebben amantes, 2 zangeressen. Dan zal de ene het alleen moeten doen. Allebij gelijk uitvallen zal toch niet gebeuren hoop ik. zou wel heel straf zijn.
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...