TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
29-2-2008 21:54:15
David en Koen waren buitengewoon fantastisch en dus een dikke aanrader!!!!! Koen zingt en speelt gitaar, David speelt piano en doet de tweede stem... Machtig gewoon!!! Je kan hen bereiken via www.davidenkoen.net . Veel succes! Lien 13 dagen getrouwd
|
|
Sandra
5-7-2008
|
1-3-2008 14:58:21
Bij ons komen Krista en Nathalie van double voice. www.doublevoice.be (= double voice intiem)2 dames met gouden engelenstemmen. Ze zijn van Zottegem. Anders moet je ze eens komen beluisteren op onze trouw op 5 juli in de kerk te Paulatem (deelgemeente van zwalm)laat wel iets weten indien je komt sandrademeyer@hotmail.com Groetjes, sandra
|
|
Wouter
|
2-3-2008 10:49:42
Hey,
Wij zijn Duas, een akoestische coverband met eigen nummers.
We treden zeer regelmatig op tijdens huwelijksmissen/feesten en recepties.
Indien het koppel verzoeknummers heeft is dit perfect bespeekbaar met ons.
Meer info/referenties kan u vinden op www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
Jan
|
3-3-2008 0:23:43
Beste,
Eventueel kunnen ik en mijn zus jullie mis komen zingen... Wij wonen in Kortrijk, dus niet zo ver van Oudenaarde. Laat je iets weten of je geïnteresseerd bent?
|
|
katrien
8-11-2008
|
3-3-2008 21:22:17
Dank voor de tip van doublevoice!!!
|
|
Ilse
|
5-3-2008 20:48:06
Dag Katrien,
Als je op zoek bent naar iets origineels en betaalbaar moet je zeker eens op www.yune.be gaan kijken en luisteren ! Groetjes,
Ilse
|
|
Christophe
|
8-3-2008 18:40:05
Hallo Katrien,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be als intimistisch jouw ding is.
groetjes,
christophe
|
|
Christophe
|
8-3-2008 18:40:19
Hallo Katrien,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be als intimistisch jouw ding is.
groetjes,
christophe
|
|
Marianne
|
11-3-2008 12:16:17
Hallo bruid in Spe, Wij zijn Octet in Spe, een vrolijk trio (contrabas, gitaar, zang) uit Antwerpen dat reeds 11 jaar huwelijken op een persoonlijke manier opluistert. Meer informatie kan je via marizang@telenet.be bekomen. muzikale groeten, Marianne
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
12-3-2008 12:15:50
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)
Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Groetjes,Jozefien
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
12-3-2008 12:16:05
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)
Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Groetjes,Jozefien
|
|
davy
|
17-3-2008 0:28:00
Hallo katrien, wij doen niets anders neem maar eens een kijkje op mijn website, www.davyvalerio.be m.v.g. Davy valerio veel succes
|
|
Ans
|
20-3-2008 13:08:30
Stuur me maar even een email, dan kan ik je een leuk aanbod doen.
|
|
Ans
|
20-3-2008 13:09:27
Stuur maar even een email naar ans@abtproducts.nl en ik doe je een aanbod
|
|
Manuela
|
31-3-2008 15:59:51
Beste,
ik denk het ideale groepje voor jou gevonden te hebben. Een Gentse schitterende muzikant, Patrick Fakkel, speelt contrabas, gitaar, trombone, en zingt ook heel mooi. Hij werkt samen met verschillende artiesten, zowel pianisten, trompetisten,zangeressen,... noem maar op. Het leuke hieraan is, dat je het groepje kan samenstellen volgens je eigen smaak, Een grote aanrader en niet duur! Zijn gegevens zijn: 09 223 81 26 of 0495 47 39 36 Succes!
|
|
Wouter
|
10-4-2008 13:03:18
Hey Katrien,
Duas is een akoestische liveband die steeds meer en meer deel uitmaakt van huwelijksceremonies over heel België en Nederland.
Nummers uit ons breed repertoire of verzoeknummers zijn mogelijk.
Meer info: www.duas.be
Groetjes
Wouter Duas
|
|
David
|
13-4-2008 17:32:32
Hoi,
Wij zijn een jong koppel en zingen zowel solo's als duetten 3=1.
Via het onderstaand e-mailadres kunnen jullie een playlist aanvragen. Dan kunnen jullie al eens bekijken of ons aanbod bij jullie past en dan kan er nog vrijblijvend een afspraak volgen, indien onze stemmen in de smaak vallen.
Misschien tot gauw! Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
Kenny
|
|
|
Caroline
|
27-5-2008 18:04:47
Hallo Katrien,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|