Terug naar overzicht
Hallo Liesbet. Wij trouwen op 12 april in de Waterhoek (zwembadzaal). Ik heb er zelf nog nooit een feest meegemaakt maar de mensen die er wel al geweest zijn zijn vol lof. Ik twijfel er niet aan dat alles in orde gaat zijn.Sandra12/04/2008
Hey Sandra, Wij trouwen op 14 juni in De Waterhoek. Ik heb er alleszins een goed gevoel bij!!Ben zeker benieuwd hoe jouw feest zal verlopen zijn! 12 april is al heel dichtbij! Nog veel in orde te brengen?Liesbet
Hallo Liesbeth,Ik ben mij momenteel aan het zot ergeren op de genodigden die niet laten weten of ze komen of niet. Deadline is 07/03 dus ze hebben nog enkele dagen hè. Zaterdag moet ik voor een kleuring op mijn haren en voor het passen van mijn kleedje. We moeten voornamelijk nog kleine prullen doen maar dat komt wel in orde. Ik maak me geen zorgen en van zenuwen heb ik ook nog geen last. Daar heb ik nog tijd genoeg voor. Ik ben vorige week serieus ziek en ben nog steeds niet op mijne kilo zoals wij hier zeggen. Ik doe niets anders dan slapen. Voor de rest moetik de bedankjes nog maken, moeten we nog eens naar de fotograaf (we moeten nog een locatie zoeken)moet ik nog gaan zien voor een kader voor ons gastenboek, enz...Welk menu hebben jullie eigenlijk gekozen in de Waterhoek. Mss hebben we jullie wel gezien op de opendeurdagen van de Waterhoek begin feb.Sandra12/04/2008
Hey Sandra,Wij waren inderdaad ook op de opendeurdagen begin februari!! Zijn jullie ook blijven eten? Ik vond het supergoed en was daardoor onmiddellijk gerustgesteld dat het op onze trouwdag ook in orde zal zijn.Wij moeten volgende week pas onze menu gaan vastleggen. We hebben al beslist dat we menu 4 kiezen met een trio van kalfsgebraad, varkenshaasje en entrecote.Amai das wel erg dat genodigden zo laat pas reageren....we zullen maar voldoende op tijd onze uitnodigingen versturen!Maandag ga ik mijn kleedje voor de eerste keer terug passen, kijk ernaar uit!!Ik hoop dat je gasten ondertussen allemaal gereageerd hebben!groetjes,Liesbet
Hallo Liesbet,Wij hebben gekozen voor de grillmenu omdat we het iets losser willen en zelf niet zo te vinden zijn om uren aan tafel te zitten. Het voorgerecht en de soep worden opgediend en het hoofdgerecht is in buffetvorm en dan natuurlijk het hoogtepunt van de avond een fantastisch dessertenbuffet.Wat betreft de bevestigingen is er inderdaad de laatste week het een en het ander gebeurd. Ze beginnen spontaan te smsen en te mailen. Er moeten nog enkele binnenkomen maar ze hebben nog 2 dagen hè. Ik ben al iets geruster.Sandra12/04/2008
Hoi Liesbet,Wij hebben vorig jaar op 9 juni ons huwelijkfeest gevierd in de Waterhoek (de grote zaal = Appelgaard geloof ik). We zijn op voorhand enkele malen mogen langsgaan om alles naar onze wens uit te kunnen voeren. Ook de avond zelf hebben we ons van niks (maar dan ook echt niks) iets moeten aantrekken. Alles was tot in de puntjes geregeld.Een echte aanrader dus !Groetjes,Karolien