Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasbeurt

1-3-2008 11:44:28
donderdag mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen. Best wel spannend zeker nu ik toch een aantal kilo's af ben.
Nu zouden mijn aanstaande zijn tante en nichtje graag mee gaan word dit eigenlijk nog gedaan?

kelly
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 916

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik1-3-2008 12:02:08

dat moet je zelf weten kunne ze zwijgen of gaat iedereen het weten voor jullie trouw bij mij aleen mijn mama en schoon moeder zijn mee ge weest kieze en ze gaan volgende week mee voor 2 de pas beurtniemand anders anders weet iedereen het en is het wauw efect weg dus jou keuze xxx
groetjes 23/08/2008

evi
4-4-2008
 Meld misbruik1-3-2008 12:22:06

Hey Kelly,

Ja je kiest dat zelf he.
Mijn mama is al 2 keer met me meegegaan en voor mijn 2de pas volgende week gaat mijn nicht mee omdat mijn mama niet kan en mijn schoonmama woont te ver...
Ik heb nu wel een heel close band met mijn nicht,zou echt niet willen dat er al iemand anders mijn kleed ziet want dit moet spannend blijven voor de dag zelf vind ik.

Groetjes Evi
04/04/08

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik2-3-2008 13:12:33

Hey Kelly,

Bij mij gaat één van mijn vriendinnen mee naar mijn eerste pasbeurt, samen met mijn moeder en schoonmoeder. Bij het kiezen van mijn jurk zijn mijn moeder, mijn jongste zus (mijn andere zus kon niet) en mijn getuige meegegaan.
Ik neem één van mijn vriendinnen mee op mijn eerste pasbeurt omdat zij niet meemocht met haar zus toen die haar kleed ging kiezen (haar zus heeft dat samen met haar weddingplanner gedaan) en ze dat zo jammer vond. Maar het is niet de bedoeling dat er nog iemand anders mijn jurk op voorhand ziet, hoor!

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...