Terug naar overzicht
dat moet je zelf weten kunne ze zwijgen of gaat iedereen het weten voor jullie trouw bij mij aleen mijn mama en schoon moeder zijn mee ge weest kieze en ze gaan volgende week mee voor 2 de pas beurtniemand anders anders weet iedereen het en is het wauw efect weg dus jou keuze xxx groetjes 23/08/2008
Hey Kelly,Ja je kiest dat zelf he.Mijn mama is al 2 keer met me meegegaan en voor mijn 2de pas volgende week gaat mijn nicht mee omdat mijn mama niet kan en mijn schoonmama woont te ver...Ik heb nu wel een heel close band met mijn nicht,zou echt niet willen dat er al iemand anders mijn kleed ziet want dit moet spannend blijven voor de dag zelf vind ik.Groetjes Evi04/04/08
Hey Kelly, Bij mij gaat één van mijn vriendinnen mee naar mijn eerste pasbeurt, samen met mijn moeder en schoonmoeder. Bij het kiezen van mijn jurk zijn mijn moeder, mijn jongste zus (mijn andere zus kon niet) en mijn getuige meegegaan. Ik neem één van mijn vriendinnen mee op mijn eerste pasbeurt omdat zij niet meemocht met haar zus toen die haar kleed ging kiezen (haar zus heeft dat samen met haar weddingplanner gedaan) en ze dat zo jammer vond. Maar het is niet de bedoeling dat er nog iemand anders mijn jurk op voorhand ziet, hoor!Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008