Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe lang wachten op uitnodigingen?

1-3-2008 12:24:21
Hoi iedereen, ik heb eens een vraagje voor jullie. Wij trouwen 12 juli en ik zou onze uitnodigingen dus in mei willen opsturen. Wanneer zou ik ze dan bij een drukker moeten gaan bestellen? Weten jullie een goede drukker in de omgeving van Kapellen.

Alvast bedankt

Chris
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1050

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik1-3-2008 13:22:54

Hallo Chris,

wij kozen voor een model van Intercard, dat de drukker maar moest bestellen.
We hadden onze uitnodigingen binnen drie weken na bestelling, maar moesten ze wel nog in elkaar steken én schrijven natuurlijk (dat was meer werk dan verwacht).

Bij een andere drukker gingen we zeker wel vier weken moeten wachten.

Dus als je er nu aan begint, kan je op je gemak alles regelen.

Veel plezier ermee,
Vero
03/05/08

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik1-3-2008 13:26:20

Hallo,

wij trouwen ook op 12 juli en gaan onze uitnodigingen half mei versturen. Bij onze drukker moeten we ongeveer 10 dagen wachten op de proefdruk en na goedkeuring duurt het ongeveer 2 weken. Wij gaan in de eerste week van de paasvakantie (laatste week van maart) ons ideetjes aan de drukker geven.

Groetjes

Elke
12-7-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:21:58

Hallo,

Wij trouwen ook op 12 juli en wij gaan onze uitnodigingen ook rond half mei versturen. Wij hebben nu al boeken opgevraagd bij een aantal drukkers om ideetjes op te doen. We moeten ongeveer 14 dagen wachten nadat we onze keuze hebben doorgegeven. Natuurlijk wordt er ook eerst een proefdruk gemaakt.

Groetjes
Elke

Elke
12-7-2008
 Meld misbruik1-3-2008 16:22:14

Hallo,

Wij trouwen ook op 12 juli en wij gaan onze uitnodigingen ook rond half mei versturen. Wij hebben nu al boeken opgevraagd bij een aantal drukkers om ideetjes op te doen. We moeten ongeveer 14 dagen wachten nadat we onze keuze hebben doorgegeven. Natuurlijk wordt er ook eerst een proefdruk gemaakt.

Groetjes
Elke

vanessa b
27-7-2007
 Meld misbruik1-3-2008 20:56:25

Best opsturen ronde half mei,
goede drukker in ekeren - Van Hoof.
Wij hadden een eigen ontwerp en dat hebben ze
daar heel mooi bewerkt.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...